Things Change (1988)

Komedie / Misdaad

geregisseerd door David Mamet
met Don Ameche, Joe Mantegna en Robert Prosky

De eenvoudige, oude schoenpoetser van Siciliaanse komaf Gino (Don Ameche) krijgt van de maffia een merkwaardig aanbod. Als hij schuld bekent in een moordzaak en de gevangenisstraf uitzit wordt zijn wensdroom vervuld: Een vissersboot in Sicilië. De laatste dagen in vrijheid wordt hij bewaakt door een ongedurige jonge gangster Jerry (Joe Mantegna), die bastensvol ontevredenheid zit. Gino daarentegen neemt het leven zoals het komt, ook als hij abusievelijk voor een belangrijke maffiabaas wordt aangezien.

avatar van jumpstylemovie
Verdomme wat spelen die gasten VERSCHRIKKELIJK!!!
echt ik vond het vreselijk om te hun bezig te zien.
Verder een erg neppe film. Alleen de reactie van die tankstation neger al....pfff alsjeblieft.