Eternally Yours (1939)

Komedie / Drama

geregisseerd door Tay Garnett
met Loretta Young, David Niven en Hugh Herbert

Het vrijgezellenfeestje voor de aanstaande bruid werd gehouden in het huis van de bisschop. De bisschopsdochter gaat mee naar een goochelaar die de toekomst voorspelt in de veronderstelling dat het allemaal nep is. Hij voorziet echter dat zij zijn bruid wordt en krijgt gelijk. Ook assisteert ze hem bij zijn shows, maar ze krijgt steeds meer het gevoel op de tweede plaats te komen na zijn werk, zeker als hij gevaarlijke boeientrucs gaat uitvoeren.

avatar van movie acteurs
Geinig filmpje met Loretta Young en David Niven.

Leuk verhaaltje, alles is lekker chique zoals meestal bij de oude films. En ook weer die typische muziek die bij deze oude prenten voorkomen. Ook het einde met die konijntjes is leuk. Aardig filmpje 3,0.