Family Sins (2004)

Verenigde Staten / Canada

geregisseerd door Graeme Clifford
met Kirstie Alley, Deanna Milligan en Will Patton

Brenda Geck leeft voor de buitenwereld in een normaal gezin. De werkelijkheid is echter het tegenovergestelde. Brenda is namelijk de bendeleidster van een familie criminelen die van niets vies is: misbruik, verkrachting, winkeldiefstal, verzekeringsfraude, brandstichting en overvallen. De waarheid komt pas aan het licht als één van haar pleegkinderen aan de politie onthult wat er aan de gang is. Politierechercheur Phillip Rothman krijgt de opdracht om de zaak te onderzoeken.

Uitstekend drama met een geweldige Kirstie Alley een echte aanrader.

avatar van Sissi78
Goeie film.
De rol van Kirsty Allen die Brenda Geck speelt..........in haar ogen doet ze toch alles goed......

Leeft in haar eigen wereld.

Kijk de film en oordeel zelf.

Een aanrader.

avatar van NovaChe
Zeer goede film. Heb me op en top vermaakt. Goed geacteerd met name Kirstie Alley en Deanna Milligan.

Film heeft me geen moment verveeld.

.........ben op internet dit verhaal wezen vogelen, en het blijkt dat dit een waargebeurd verhaal is (wat ik reeds vermoedde), althans een verhaal gebaseerd op ware feiten. Shocking!
Alleen de namen zijn veranderd. Waarom dit ook is gebeurd met de Geck-familie kan ik niet terug vinden. Normaliter worden vooral de namen van slachtoffers immers hooguit niet prijsgegeven.
Maar verder.......goed verfilmd, geen seconde verveeld, en gewoon huiveren geblazen! 2.8*? Nee toch? Ietsje opschoeven maar: 3.5*

geronimo
Dacht dat 't een enorme boutfilm zou zijn, maar viel reuze mee vond ik. Goede rol van Alley.

Dacht al dat dit een waargebeurd verhaal was...
Goede film met goed acteerwerk.

Kirstie Alley is zo goed in deze film!!

avatar van Decec
Ik vond niet zo beste tv dramafilm...
Ik ken vroeger actrice Kirstie Alley, maar nu vond ik haar veranderd en uiterlijk niet leuk meer....
Kirstie speelt beetje gemeen allemaal, opgesloten moeder in kelder, inbrekers, brandstichting, etc. Nee, geen aanrader... jammer dat deze film heeft geen breedbeeld (4:3)...Volgens mij is niet waargebeurd verhaal.

Redelijk goed drama.
Het is vooral Kirstie Alley (U weet wel uit 'Cheers', maar hier wel enkele kilootjes meer), die indrukwekkend is als de psychopathische huismoeder.
Ook wel verbazend is dat dit echt gebeurd is, maar eigenlijk kan men zulk verhaal niet verzinnen, het is te gek om te bedenken.