The Beach Girls (1982)

geregisseerd door Bud Townsend
met Debra Blee, Val Kline en Jeana Tomasina

Na het einde van de schoolperiode reizen drie meiden naar het vakantiehuisje aan het strand van de oom van één van hen. Twee van hen, Ginger en Ducky, zijn echte feestbeesten die hun naïeve, maagdelijke vriendinnetje Sarah wat losser willen maken. Dat verloopt al een stuk sneller wanneer de drie meiden een lading marihuana op het strand vinden, die verloren is door de lokale smokkelaar Captain Bly.

avatar van Onslaught
Iets wat flauwe maar op sommige momenten geinige film.

Veel blootin en flauwe humor in deze film. Het acteren is niet echt geweldig, maar verder keek deze film wel lekker weg. Verstand op nul dus.

avatar van alexspyforever
Ben het wel eens met mijn bovenbuur. De humor is van kinderlijk niveau en het verhaaltje stelt niets voor. Het bloot is het enige leuke aan dit zomerfilmpje.