ad
  • 8.077.345 stemmen

Un Éléphant Ça Trompe Énormément (1976)

Komedie | 110 minuten

Genre: Komedie

Oorsprong: Frankrijk

Geregisseerd door: Yves Robert

Met onder meer: Jean Rochefort, Claude Brasseur en Guy Bedos

Oorspronkelijke taal: Frans

Oorspronkelijke titel: Un éléphant ça trompe énormément

Releasedatum: 22 september 1976

Over Un Éléphant Ça Trompe Énormément

Étienne, Daniel, Simon en Bouly zijn vier vrolijke veertigers, die uitstekend met elkaar kunnen opschieten. Alleen Etienne heeft nog geen problemen gehad met zijn vrouw, maar dat verandert wanneer de knappe Charlotte zijn weg kruist. Hij raakt hopeloos verliefd op de knappe vrouw die hij toevallig ontmoet heeft en hij maakt zich in het vuur van zijn veroveringsstrijd totaal belachelijk.

imageimageimageimageimageimageimageimage

avatar van Movsin

Movsin

Even weg van onze americanization...

Vier vrienden, en niet de minste, op vrolijke, avontuurlijke midlife-voeten in een "histoire légère", sprankelend van humor.

Jean Rochefort is uitstekend en, omdat ik de film reeds eerder zag, kennen wij Victor Lanoux sindsdien gewoon als "Bouly".

Brasseur en Bedoz zijn vakmensen en Anne Duperey is er nog mooi bovenop.

Proberen, hoor.