Sarah Landon and the Paranormal Hour (2007)

Horror / Mystery

geregisseerd door Lisa Comrie
met Rissa Walters, Brian Comrie en Jane Harris

Ver van huis, in het kleine stadje Pine Valley, stelt Sarah Landon, die logeert in het pension van de grootmoeder van haar nieuwe vriend, vast dat ze er alleen is. Toen ze beloofde het te bezoeken, besefte zij niet dat zij op die plaats zou blijven en wist ze nog veel minder dat het een behekst huis was. Van het moment dat ze er vertoefde gebeurden er vreemde dingen. Wanneer ze verneemt dat de stad zelf een duister geheim verbergt, komt ze terecht in een angstaanjagend mysterie waarbij twee broers, een plaatselijke helderziende en een kwade geest betrokken zijn. Wat zal er gebeuren tussen twaalf en één uur 's nachts?

Redelijk vermakelijke kinder 'griezel' voor de zondagmiddag.
Het gebrek aan acteerervaring is ergerlijk. Vreselijk Amerikaans.
Er zijn ongetwijfeld mensen die dit soort films kunnen waarderen. Persoonlijk vind ik het zonde van de tijd en het geld die erin zijn gestoken.
Kortom 'net niet' zeg maar. En dan cynisch.
2.0 Voor de moeite.

avatar van tal1b
net niet idd, wat flauw allemaal.

avatar van RickZ
Slappen soort pre-sequel voor TVserie. Beetje kinderachtige mysteriethriller.