Bled (2009)

Horror

geregisseerd door Christopher Hutson
met Sarah Farooqui, Chris Ivan Cevic en Alex Petrovitch

Sai is een hippe jonge kunstenares, die woont in een pakhuis in de binnenstad. Een raadselachtige maar knappe man verleidt haar een oud soort drugs te nemen. Dit maakt haar de prooi van een vampier uit een donkere dimensie. Hier wist Sai natuurlijk niks van. Deze besluit gebruik te maken van Sai's nieuwe verslaving en gebruikt het om van zijn wereld naar die van Sai te komen.

aerts007
Lijkt me meer romantisch dan horror verhaal.
Trailer belooft niet veel goeds in mijn ogen.

Poster is het beste aan deze productie.

avatar van bauwens
stinissen schreef:
Poster is het beste aan deze productie.

en de poster ziet er al niet goed uit, deze skip ik maar

avatar van kaztor
Waardeloze rukfilm, echt een verspilling van tijd!

avatar van Noodless
Mwah, al veel slechtere films gezien. Het is wel inderdaad meer een liefdesverhaal dan een horrorverhaal. Ik vond de dromerige beelden wel goed gebracht. De vrouwelijke hoofdpersonage straalde voortdurend een sexy , vurige personage uit. Maar het verhaal zit met heel wat plotgaten en het slot stelde teleur. 5/10

MarcieMarc
ja wat moet ik hier nu van zeggen..net half gekeken toen kon ik het zwakzinnige verhaal echt niet meer aan...de style was op zicht heel apart maar het geheel kon mij dus niet echt boeien en van horror vond ik dat er al helemaal geen sprake was....ik zou er nog aan willen toevoegen dat ik de borsten van Sai nog het beste aan deze productie vind...

avatar van Boeikens
Soft romantisch vampiergenre.

De sfeerschepping vond ik, vooral in de droomwereld, vrij sterk maar het verhaal werd naar het einde toe nogal ondoorzichtig. In het geheel bleef de spanning ondermaats.