• 8.353.325 stemmen

Horror | 90 minuten

Genre: Horror

Geregisseerd door: Christopher Hutson

Met onder meer: Sarah Farooqui, Chris Ivan Cevic en Alex Petrovitch

IMDb beoordeling: 2,9 (965)

Plot Bled

"Every addiction has its price."

Sai is een hippe jonge kunstenares, die woont in een pakhuis in de binnenstad. Een raadselachtige maar knappe man verleidt haar een oud soort drugs te nemen. Dit maakt haar de prooi van een vampier uit een donkere dimensie. Hier wist Sai natuurlijk niks van. Deze besluit gebruik te maken van Sai's nieuwe verslaving en gebruikt het om van zijn wereld naar die van Sai te komen.

avatar van aerts007

aerts007

Lijkt me meer romantisch dan horror verhaal.

Trailer belooft niet veel goeds in mijn ogen.

stinissen (crew films & series)

Poster is het beste aan deze productie.

avatar van bauwens

bauwens

stinissen schreef:

Poster is het beste aan deze productie.

en de poster ziet er al niet goed uit, deze skip ik maar

avatar van kaztor

kaztor

Waardeloze rukfilm, echt een verspilling van tijd!

avatar van Noodless

Noodless

Mwah, al veel slechtere films gezien. Het is wel inderdaad meer een liefdesverhaal dan een horrorverhaal. Ik vond de dromerige beelden wel goed gebracht. De vrouwelijke hoofdpersonage straalde voortdurend een sexy , vurige personage uit. Maar het verhaal zit met heel wat plotgaten en het slot stelde teleur. 5/10

avatar van MarcieMarc

MarcieMarc

ja wat moet ik hier nu van zeggen..net half gekeken toen kon ik het zwakzinnige verhaal echt niet meer aan...de style was op zicht heel apart maar het geheel kon mij dus niet echt boeien en van horror vond ik dat er al helemaal geen sprake was....ik zou er nog aan willen toevoegen dat ik de borsten van Sai nog het beste aan deze productie vind...

avatar van Boeikens

Boeikens

Soft romantisch vampiergenre.

De sfeerschepping vond ik, vooral in de droomwereld, vrij sterk maar het verhaal werd naar het einde toe nogal ondoorzichtig. In het geheel bleef de spanning ondermaats.

avatar van Phantasm

Phantasm

Redelijk, echt spannend wordt het nergens.