Left Behind: World at War (2005)

Verenigde Staten / Canada
Actie / Drama

geregisseerd door Craig R. Baxley
met Louis Gossett Jr., Kirk Cameron en Brad Johnson

In de voorspelde wereld uit het Boek van de Openbaringen, heeft wereldleider Nicolae Carpathia (Gordon Currie) eindelijk het ondenkbare voor elkaar gekregen. Hij heeft ervoor gezorgd dat de wereld in vrede leeft en hij heeft een einde gemaakt aan het bloedvergieten dat op aarde geschiede sinds het begin der tijden. De Amerikaanse President Gerald Fitzhugh (Lou Gossett, Jr.) heeft deze droom altijd gedeeld en hij heeft ervoor gezorgd dat de machtigste wereldnatie deze droom niet in de weg stond. Maar een mislukte aanslag op zijn leven opent zijn ogen voor de realiteit; de wereld is veranderd in een ware nachtmerrie!

geweldige film als je alle 3 de films gezien heb is het echt een bizarre film.stuk meesterwerk,zulke films mogen er van mij veel meer komen!!!!

keyser sose
een goed verhaal nog niet gezien

avatar van Elboo
hier een 4 en ook op imdb vertrouw op de 588 stemmen van imdb

ik vond het een zeer slecht eind en op een paar stukjes na heel langdraderig. sorry maar een 2

lowhusky
Elboo schreef:
hier een 4 en ook op imdb vertrouw op de 588 stemmen van imdb

hier een 7,66 en op imdb een 4,20

avatar van matthijs_013
Het gemiddelde van IMDb is wel wat meer waarheidsgetrouw, moet ik zeggen. Het stelde niet veel voor. Een typisch "actietelevisiefilmpje". Het is toevallig dat ik nu ook de eerste seizoenbox van Growing Pains kijk. Ik kan Cameron bijna niet herkennen. Duidelijk volwassen geworden.

avatar van nightbreed
FF het 1 en ander rechtzetten door deze film het minimum te geven.
Een film met Louis Gossett Jr in de hoofdrol, tja wat wil je dan?

Cijfer: 0,5

Aardige film maar... soms te veel gepraat tussen door (langdradig)
3 sterren

avatar van dope
Ik vraag me af hoe zo'n slechte film zo'n hoog gemiddelde kan hebben.... Ik ben altijd wel in voor een actie-film, maar deze had ik me kunnen besparen