The War between Men and Women (1972)

Komedie / Drama

geregisseerd door Melville Shavelson
met Jack Lemmon, Barbara Harris en Jason Robards

Als Peter Wilson struikelt over de benen van de gescheiden Terry Kozlenko, raken zijn ogen beschadigd. Wel worden hij en Kozlenko verliefd, wat leidt tot een huwelijk. Hij komt bij haar en haar drie kinderen in huis wonen, maar Kozlenko's ex-man, die nog regelmatig langskomt en niet goed met Wilson kan opschieten, zorgt voor spanningen.

avatar van clubsport
beetje flauwe film over een verstokte vrijgezel die valt voor een gescheiden moeder met 3 kinderen .
het verhaal is weinig boeiend , hij trouwt met haar maar haar ex komt zo nu en dan terug om herrie te schoppen .
Er zijn een paar scenes waar cartoon en gewone film gemixed worden en die zijn wel grappig gedaan
wist touwens niet dat ze dat toen al deden .
Over die oorlog tussen de sexen is niet echt veel te merken , ze bekvechten wat en het heeft weinig om het lijf .
verder een nogal flauw en niet al te boeiend verhaal .