Bulletproof (1988)

Actie

geregisseerd door Steve Carver
met Gary Busey, Darlanne Fluegel en Henry Silva

Als een internationale groep terroristen een basis in Mexico opzet, vlak over de Amerikaanse grens, wil de Amerikaanse overheid een aanval beginnen met het moderne gevechtsvoertuig Thunderblast. De aanval mislukt echter en de Amerikanen worden gevangen genomen. Frank McBain, werkzaam bij de politie van Los Angeles, die door het overleven van 37 schotwonden de bijnaam 'Bulletproof' heeft verworven, moet een reddingsactie op touw zetten.

tom
Volgens mij is er een andere bulletproof op de TV op dit moment. De Bulletproof met Adam Sandler en een Wayans.

avatar van Jordy
Jordy (admin)
vorige keer stond de Sandler film in de gidsen, en kwam deze en nu andersom

neo (crew)
vorige keer stond de Sandler film in de gidsen, en kwam deze en nu andersom

ik dacht al van zal nu wel de goeie worden uitgezonden die in de de tv-lijst staat maar nee hoor

avatar van stephan73
Aardige jaren '80 aktiefilm, waarin Gary Busey een van zijn weinige aktieheld momenten heeft.
De regisseur van enkele pulpfilms (en ook twee Chuck Norris films) heeft genoeg talent voor zo'n film, dus hij weet wel wat hij doet. Dat het script mede geschreven is door Fred Olen Ray, maakt alles nog interessanter. De film is cartoonesk en over-the-top, en bevat genoeg onzinnige one-liners.

Ook leuk dat ze Henry Silva weer eens een rol hebben aangeboden als dictator.

avatar van speedy23
stephan73 schreef:
Ook leuk dat ze Henry Silva weer eens een rol hebben aangeboden als dictator.

Ik schrok net even toen ik zag dat Henry Silva op 15 september 83 wordt. Nooit gedacht.