Streets of Blood (2009)

Actie / Drama

geregisseerd door Charles Winkler
met Val Kilmer, Sharon Stone en 50 Cent

De partner van een politieagent is tijdens de orkaan Katrina gestorven. Maar de agent ontdekt later dat zijn partner misschien vermoord kan zijn. Een onderzoek volgt, die de ambtenaar en zijn nieuwe partner in de diepten van de misdadige onderwereld brengen.

edeningrid
Raffael77 schreef:
Wat een ruk film. Zwaar matig acteer werk.
Camera werk ook zwaar ruk.

en lekker gerukt bij deze film waarom kijk je hem dan af

zeikerd , geld trouwens voor alle rukkers

avatar van Rebel80
zeikerd?

haha jij bent de enige zeikerd hier door andere te quoten de rest geeft hun mening over deze film.

maar misschien kan je dat niet handelen, doe ons een plezier en kom niet meer op deze site

avatar van MovieHolic
Ik vraag me af hoe zo'n film nu nog moet gaan uitblinken... er zijn al zo bizar veel films gemaakt met een vergelijkbaar plot... Dat brengt toch niets nieuws??

avatar van 606
Niet wat ik verwacht had.
Heel druk en alles door elkaar.
Geen vloeiend verhaal.
Acteren ging

2,5 ster

avatar van sinterklaas
Komt ook zowat elke week weer een nieuwe film met Val Kilmer uit.

avatar van erpunited
Ik vond hem tegenvallen. Ik dacht dit wordt wel iets. Maar het is niets origineels. Zo'n films heb je voort zoveel. Het acteren was ook niet geweldig. Heel rommelig. Beetje jammer.

t-h-y-$
Kan iemand mij het einde uitleggen?

edeningrid schreef:

en lekker gerukt bij deze film waarom kijk je hem dan af

zeikerd , geld trouwens voor alle rukkers
hee ik weet niet wat jij hier zit te zeiken mensen geven hun mening dus zeiken is in een verre hoek gezocht.

avatar van Q Jones
Wat een rot film is dit het camera werk is slecht de acteurs zijn belaberd wat ik vooral niet snap van Kilmer die eens zo goed was. Het verhaal ehm zit er dat in. Ik heb mezelf zo lopen ergeren aan deze film dat ik hem na 3 kwartier heb uitgezet. Ik kon het slechte acteerwerk niet meer aanzien en van de slechte camera beelden kreeg ik gewoon hoofdpijn. Echt een afrader

avatar van Shaky
Ik heb deze film een paar dagen geleden gekeken en kan me nu al eigenlijk niet meer precies herinneren waar de film over ging.

Wat ik wel nog weet is dat ik me erg verveeld heb tijdens het kijken van deze film. De personages wekken door het zwakke script totaal geen sympathie en het verhaal is te warrig en onuitgediept om ook maar even te boeien.

Niet aan te raden

avatar van mnrk
Ik vond dat deze film heel erg veel lijkt op een goedkope Miami Vice aflevering ( Val Kilmer en 50 Cent als een namaak Sonny en Ricardo )

Het verhaal is heel erg rommelig en van de acteurs had ik ook veel meeer verwacht. Alleen Val Kilmer deed het nog redelijk.
Sharon Stone was erg irritant met haar accent, iets wat totaal niet bij Sharon Stone past.

avatar van Kr!kke
Matige actiethriller. Het verhaal was niet echt origineel en ik vond het soms allemaal nogal chaotisch. Ook het einde vond ik niet echt sterk gevonden, ik vond het eerder cliché.

Val Kilmer doet het wel aardig. De acteerprestaties van de rest van de cast waren niet super, maar zeker ook niet slecht.

De talrijke actiescènes vond ik nog het beste aan de film, met enkele stukken die er wel goed uitzagen.

Zeker geen flop dus, maar mijn verwachtingen zijn niet ingelosd.

avatar van quintein
inderdad geen flop,maar ook zeker geen film waar je wat aan gaat missen.
wat hier al eerder vermeld word,ontzettend gammel en ook warrig verhaal,de enige die nog een beetje probeerde zijn best te doen was Kilmer,50 en ook die andere 2 ''dirty cops'' waren niet veel bijzonders allemaal.
dat rommelige deed me af en toe denken aan righteous kill en met dat niveau kun je m i een beetje vergelijken.

een 2.5

Een oersaaie film over corruptie bij de politie zonder enige interessante inhoud, met veel geschreeuw en pief-paf. Onduidelijke camarabewegingen, geen tempo en een slecht spelende 50 Cent.

avatar van Fryce
Ja wat moet je zeggen. 30 jaar geleden was hij waarschijnlijk meer in de smaak gevallen, nu is het gewoon een slechte B film die bij tijden wel vermaakt.

niet zo'n beste film kon mijn gedachten er moeilijk bijhouden.ook veel gefilmd in het donker zodat je eigenlijk niet kunt zien wat er gebeurd.

Alles was warrig. En waarom moeten ze die 50 Cent toch weer bij elke film sleuren? Die haalt zelfs het laagste niveau nog naar beneden.

Niet echt een goede film, en dat is dan nog zacht uitgedrukt.
Eén vraag spookt er tegenwoordig altijd door m'n hoofd als ik een recente film zie met Val Kilmer, waar is toch die steengoede acteur gebleven uit 'The Doors' en 'Heat'... tegenwoordig is hij zo slecht dat het niet meer om aan te zien is. Ik denk dat hij zich snel zal moeten herpakken, of hij zal snel vergeten worden in filmen als deze. Zonde...
Verder is deze film wel interessant wat de locatie betreft, New Orleans, tijdens en na de doortocht van orkaan Katrina, wat wel indrukwekkende beelden oplevert.

avatar van Noodless
Warrig en niet echt boeiend qua verhaal. De rol van Sharon Stone is geen cadeau. Haar rol stelt niet veel voor. De schiet-momenten maken weinig indruk. Integendeel, het zijn de beelden van de ravage door de orkaan Katrina die in het begin van de film de kijker weet te boeien. 5/10

avatar van john mcclane 2
wat een onzettende zwakke misdaad film.
het kan je geen fuck schelen wat er met wie gebeurt.
voor het eerst in maanden halverwege uitgezet.