Mannequin: On the Move (1991)

Alternatieve titel: Mannequin 2: On the Move

Fantasy / Komedie

geregisseerd door Stewart Raffill
met Kristy Swanson, William Ragsdale en Meshach Taylor

Als Jason Williamson de ketting van een etalagepop afdoet, komt de laatste plots tot leven. Zij blijkt namelijk een boerendochter uit de middeleeuwen die door een vloek duizend jaar lang niet heeft kunnen bewegen. Williamson laat haar de moderne samenleving zien.

Justice4All
Dit is zeker slechter dan de vorige. Geen ruk aan, af en toe leuke en grappige scenes. Meer niet. Verhaal is niet echt overtuigend, maar is wel goed te volgen. 2 sterren.

avatar van Ravenstein
De eerste vond ik al een irritante flutfilm, dus aan deel twee zal ik me zeker niet wagen.
En wat is dit een verschrikkelijke affiche zeg!