Born Romantic (2000)

Verenigd Koninkrijk
Komedie / Romantiek

geregisseerd door David Kane
met Craig Ferguson, Ian Hart en Jane Horrocks

Drie mannen achtervolgen drie vrouwen dwars door Londen. Fergus probeert zijn ex-vriendin te vinden, de wat oudere maar charmante Frankie is op zoek naar de knappe Elanor, en de straatdief Jimmy probeert een van zijn slachtoffers Jocelyn, die op het kerkhof werkt op te sporen.

avatar van E V
E V
Leuke film waarvan je een heerlijk feelgood gevoel krijgt!

avatar van Boenga
Drie verliefde mannen en drie vrouwen, en de hartstochtelijke pogingen en inspanningen van de mannen om vrouwenharten te veroveren: real life-situaties, gekaderd in een sprookjesachtig geheel, met de taxichauffeur als rode draad, als De Wijze Man Met De Wijze Raad.
Heel luchtig, verre van origineel, maar een portie Britse humor en zeven perfect gecaste acteurs zorgen voor een heel aangename zit die wat mij betreft best wel een uurtje langer had mogen duren.
Veel meer ontspannend dan dit kan een film niet zijn.