Born Romantic (2000)

Verenigd Koninkrijk
Komedie / Romantiek

geregisseerd door David Kane
met Craig Ferguson, Ian Hart en Jane Horrocks

Drie mannen achtervolgen drie vrouwen dwars door Londen. Fergus probeert zijn ex-vriendin te vinden, de wat oudere maar charmante Frankie is op zoek naar de knappe Elanor, en de straatdief Jimmy probeert een van zijn slachtoffers Jocelyn, die op het kerkhof werkt op te sporen.

avatar van E V
E V
Leuke film waarvan je een heerlijk feelgood gevoel krijgt!

avatar van Boenga
Drie verliefde mannen en drie vrouwen, en de hartstochtelijke pogingen en inspanningen van de mannen om vrouwenharten te veroveren: real life-situaties, gekaderd in een sprookjesachtig geheel, met de taxichauffeur als rode draad, als De Wijze Man Met De Wijze Raad.
Heel luchtig, verre van origineel, maar een portie Britse humor en zeven perfect gecaste acteurs zorgen voor een heel aangename zit die wat mij betreft best wel een uurtje langer had mogen duren.
Veel meer ontspannend dan dit kan een film niet zijn.

avatar van BlueJudaskiss
Prettige mozaïekfilm, een soort anti-Love Actually met een mooie sfeer en goede dialogen. Het kabbelt allemaal lekker voort en langer had het niet hoeven duren, maar het was fijn.

Geweldige film! Kan er niks negatiefs over zeggen. Snap niet dat deze zo "laag" beoordeeld is, hij is zoveel meer waard.
Goede sfeer en goed acteerwerk.

avatar van BlueJudaskiss
jordorientje Maar ook jij 'maar' 3,5*?

BlueJudaskiss schreef:
jordorientje Maar ook jij 'maar' 3,5*?

Haha ja omdat ik die 2,90 als totaal score te laag vind. Zou het normaal een 7,5 geven, maar dat kan hier niet, vandaar een 7. Ik kon er niks negatiefs over zeggen, maar vond hem ook niet echt wauw. Wellicht bij herzien ooit dat ik hem naar een 8 haal