Picture This! (2008)

geregisseerd door Stephen Herek
met Ashley Tisdale, Robbie Amell en Shenae Grimes

Mandy Gilbert is een verlegen buitenbeentje. Toch weet ze de aandacht te krijgen van Drew Patterson, de meest populaire jongen van de school. Hij vraagt haar mee uit naar het schoolbal en ze kan haar geluk niet op. Problemen ontstaan als Mandy's overbeschermende vader haar geen toestemming geeft om met hem uit te gaan en Drew's ex-vriendin weer in beeld komt.

avatar van IH88
“She just won't give up. She's like a pit bull with boobs.”

Matig. Picture This is een voorspelbare tienerkomedie zoals er al zo veel van zijn gemaakt. De vader/dochter relatie is ook lichtelijk verontrustend, hoe goed Pollak en Tisdale het ook spelen. Ik snap dat het 'larger than life' is, maar het was niet grappig en ook niet vertederend. Tisdale en Pollak zijn wel goed, maar voor de rest zijn de acteurs echt waardeloos. Vooral Robbie Amell is een parodie op een acteur.