Picture This! (2008)

geregisseerd door Stephen Herek
met Ashley Tisdale, Robbie Amell en Shenae Grimes

Mandy Gilbert is een verlegen buitenbeentje. Toch weet ze de aandacht te krijgen van Drew Patterson, de meest populaire jongen van de school. Hij vraagt haar mee uit naar het schoolbal en ze kan haar geluk niet op. Problemen ontstaan als Mandy's overbeschermende vader haar geen toestemming geeft om met hem uit te gaan en Drew's ex-vriendin weer in beeld komt.

Voorspelbaar einde maar voor de rest vind ik het toch een leuke aangename film en zeker eens leuk om gezien te hebben, het is ook niet saai, de film blijft gewoon vlot vooruit gaan.
De film is helemaal niet slecht zoals sommige beweren en een meiden film is maar te zien hoe je dat bekijkt hoor; voor mij is twilight een echte meiden film.
In deze film hier komen er toch wel wat schoon vrouwen in dus wij hebben er ook wel wat aan .
Het is toch altijd makkelijk om alles negatief te bekijken. :-/

avatar van juliegirlxoxo
Ik vond het een leuke film en juist niet voorspelbaar,ik en mijn vriendin die de film aan het zien waren dachten dus echt dat de vader er achter kwam maar uitendelijk toch niet

avatar van miranda1501
Pffff...Echt een slappe film. Wel een aardige film voor 11-jarigen.

avatar van Pantoffel
Leuke film voor wat die was.

miranda1501 schreef:
Pffff...Echt een slappe film. Wel een aardige film voor 11-jarigen.

ben het hiermee eens. ik heb de moeite genomen om hem te kijken, omdat deze film mij leuk leek, maar ik vond er niks aan, en ik raakte snel verveeld.

avatar van soom
Ik ben nogal verdeeld als het gaat om deze regisseur, zo te zien, qua waardering en cijfers. Het helpt hier wel dat Ashley Tisdale leuk is om te volgen in haar belevenissen, en haar filmvriendinnen zijn ook leuk genoeg. Drew is lichtjes twijfelachtig. Hij doet het wel goed genoeg, vertaald naar zijn rol tenminste.

Die vader vond ik vooral aan het begin heel erg irritant en overdreven, gelukkig werd het ietsje beter naarmate het einde in zicht kwam, maar het was nog niet om naar huis te willen schrijven, wat hem betreft. Nou, zo'n beetje hetzelfde verhaal als met Victorious. Het verhaal stelt eigenlijk helemaal niet zoveel voor, maar dankzij Ashley Tisdale en wat leuke dingetjes, dangetjes en co, word de film uiterst genietbaar. Het grootste deel kan Ash dan ook op haar conto schrijven, want eigenlijk ergerde ik me het grootste deel aan haar filmvader.

3*, Zoals gezegd dus voor Ashley, vriendinnen, een enkele scene die tussen de irritatiefactor door nog leuk werkte.