Picture This! (2008)

geregisseerd door Stephen Herek
met Ashley Tisdale, Robbie Amell en Shenae Grimes

Mandy Gilbert is een verlegen buitenbeentje. Toch weet ze de aandacht te krijgen van Drew Patterson, de meest populaire jongen van de school. Hij vraagt haar mee uit naar het schoolbal en ze kan haar geluk niet op. Problemen ontstaan als Mandy's overbeschermende vader haar geen toestemming geeft om met hem uit te gaan en Drew's ex-vriendin weer in beeld komt.

avatar van Veruca
De trailer is niet veel belovend.

ben benieuwd naar de film.

avatar van evadege
Leuke film. Leuk om Ashley Tisdale in een andere rol te zien dan in High School Musical.

Lekker bitchy rol zit er natuurlijk ook weer in, alleen jammer dat die 3 meiden veel op de plastics van Meangirls lijken..

Rol van 'leuke jongen', -> mmmm.

avatar van wwelover
Dacht in begin nog aardige film. Maar was zo standaard. En toen ze begon te zingen begon ik bijna te kotsen, zo onrealtische bagger werd het op eens.

avatar van matthijs_013
12-jarigen zullen het geweldig vinden, maar het is gewoon een van de zoveelste Hilary Duff-achtige films. Toch stiekem wel leuk voor een keertje, maar ik zal m niet snel herzien.

avatar van stormfox
Bah, wat een slechte film dit. Saai verhaal die eigenlijk
over gsm gebruik gaat. Deze film is alleen leuk als je meisje bent.

avatar van RickZ
Vrolijk filmpje: het verhaal is voor de meiden en de beelden voor de boys

avatar van subwoofer henk
moa vond het wel een grappige film =) niet geweldig 2.5

Leuke film
wel wat onrealistisch zoals wanneer ze aan het optreden is en de hele zaal meedoet en haar snapt.
Voor de rest wel vermakelijk als je even wil chillaxen...

4* voor Ashley en Shenae

avatar van Lady_Farah
Leuke film om gewoon een keertje te zien. Gewoon een weg-kijk film .. ik vind het leuk geacteerd. Maar toen ze begon te zingen dacht ik echt : men ,,, stop the music !
maar goed , de film lijkt wel een beetje op 'mean girls'

3.0* - - > omdat de jongen zo een lekker ding was.

Aardig wegkijk filmpje, waarbij je de realiteit naast je neer moet leggen, sommige stukken zijn erg overdreven. Geen hoogdraver, leuk voor een druilerige zondagmiddag!

avatar van Beijering86
Verstand op nul en kijken maar.

avatar van Wonderbra
Ik vond er geen moer aan. Zal dan ook voornamelijk voor de meiden onder ons bedoeld zijn.

Ik ken nog zo'n film die precies hetzelfde verhaal heeft. Die is van enkele jaren geleden!

avatar van m1701
Hele leuke komedie!
Verhaal in het midden is ook erg leuk
Die vader speelt ook grappig
De film is zeker de moeite waard om een keer te kijken!
Een gezellige meiden film!

Ik vond de film niet echt geweldig.
Maar er was na te kijken voor een keertje...

hij is beter dan ik had verwacht. Het is een leuke film. Het is wel nogal een cliché film. Verhaal was wel goed. Robbie Amell vond ik persoonlijk maar slecht acteren. Ashley Tisdale heb ik eens heel goed zien acteren. In de High School Musical films vond ik ze een stuk minder.

avatar van Tag84
wat een slechte film zeg, het leek wel alsof die vader uit een ei gekropen was ofzo.....en dan het hele verhaal bah. Het glazuur springt gewoon van je tanden. Ik ben normaal wel into meidenfilms, maar deze vond ik ronduit irritant.

saaaaaaaaaaaaaaai

avatar van td1991
leuke meiden film!

Tag84 schreef:

Dit dus.

avatar van notorious_kim
slecht geacteerd, overvoorspelbaar verhaal en saai saai saai. Een echte tienerfilm, die mij echt niet meer kan bekoren. Goed om eens gezien te hebben, twas wel ontspannend, maar meer had ik niet aan deze film.

avatar van bennyboy
was wel geinig

Cliche.

Dat was echt een tienerfilm. Ik vond het niets hebben. Vader en dochter beide saai en kinderachtig.

avatar van selientje
Het was wel leuk, maar een beetje voor 11-jarigen. Het is een beetje het standaard verhaal. Een onpopulair meisje wordt verliefd op de populairste jongen van de school, hij vindt haar leuk. Eind goed al goed

avatar van ExToR
een echte amerikaanse high school film... oftewel een verhaallijn die voorspelbaarder is dan de dag van mijn grootmoeder en altijd dezelfde stereotype karakters.

avatar van Katharina
Wat een slechte film! Vreselijk. De leuke stukjes waren het optreden en 'Drew, you are one of us' (hilarisch ).

weet iemand waar je hem kan kopen? ik lees de recensies maar zou hem toch graag zelf zien...

avatar van moviechick-99
leuke romantische high school film!Misschien in de free record shop of de fnac? je moet eens kijken.Of als je dat hebt een carrefour die hebben die ook heb ik al eens gezien