Snow Day (2000)

Komedie / Familie

geregisseerd door Chris Koch
met Chris Elliott, Mark Webber en Chevy Chase

Een onverwachte sneeuwbui maakt in één nacht de wegen onbegaanbaar. En dat betekent een geen school- geen regels sneeuwdag! Voor de vijftienjarige Hal is het de kans om het hart te stelen van de populaire Claire, of...om zichzelf compleet voor schut te zetten. Voor de tienjarige Natalie is het dè dag om te zorgen voor iets wat mooier is dan èèn sneeuwdag: nog een sneeuwdag! Maar omdat te kunnen doen, moet ze de sneeuwschuiver met de vervelendste man uit de stad tegen zien te houden.

avatar van moviefreak#1
Gewoon een hartstikke leuke kinderfilm met genoeg momenten om m voor volwassenen leuk te maken. Chevy Chase heeft wel een leuke rol trouwens. 2,5 *

avatar van WB
WB
Idd, een echte kinderfilm! Maar op zich stiekum wel vermakelijk.
2,5 sterren.

neo (crew)
Iggy Pop als dj die Metallica haat is wel erg leuk, of speelt hij nu gewoon zich zelf? (een vraag van een leek)

avatar van Sunday
Vond het eigenlijk wel een leuke vermakelijke film. Chevy Chase was weer helemaal Clark Griswold. En die Chris Elliott als beruchte Snowplowman vond ik erg geestig. Leuk voor op de saaie zondagmiddag

avatar van TheVoice
Heb deze film gezien ipv te kijken naar Britney Spears. Achteraf goede beslissing geweest, denk ik. Aardig onderhoudend fimpje, geen meesterwerk, gewoon lekker dom naar kijken.

leuke film, nix bijzonders

avatar van brielen
Ik vond het een echte familiefilm. Ook wel enkele flauwe momenten maar de komische maken veel goed.
Best wel een melige en leuke komedie voor het hele gezin.

kArIzMa_TuRk
als ik geen plannen heb, wordt dit morgen avond wel kijken

Lijkt me leuke film ik ga hem straks kijken op tv

een 4,0. nou ik heb me erg vermaakt een hele leuken film.

kArIzMa_TuRk
en terecht, ik Vond hem ook best leuk! 3,6 sterren

D-ark
Aardige tiener/kerst film met een wat cliche verhaal.

avatar van Kricky
Leeft Chevy Chase nog????. Dit is de laatste film geloof ik die ik gezien heb met hem erin. Dat vraag ik me soms bij meerdere acteurs af zoals ook bij Rick Moranis leeft hij nog???

leuk !

avatar van DeCol
Kricky schreef:

Ze leven allebei nog. Chase speelde na snow day nog in allerlei films die niet zo bekend zijn. Ook heeft hij in wat series meegedaan. Rick Moranis doet nu vooral stemmen van oa Brother Bear.

Ik vond het echt een goede film hoor!

avatar van horrorjp
ik ook! een leuke kerstfilm.

avatar van rox91
Leuke Film maar matig verhaal, hoewel ik het toch de moeite vond om hem een 2de x te bekijken.

avatar van Phantasm
Aardige jeugdfilm, leuk om een keertje gezien te hebben.

avatar van Phantasm
Vandaag herbekeken en met een halve ster verhoogd.