Fair Game (1995)

Actie

geregisseerd door Andrew Sipes
met William Baldwin, Cindy Crawford en Steven Berkoff

Kate is een jonge advocate die getroffen wordt door een schijnbaar verdwaalde kogel. Politie-inspecteur Max Kirkpatrick wil er maar al te graag wat tijd aan besteden... En gelukkig maar, want Kate blijkt het doelwit te zijn van een aantal moordzuchtige ex-KGB-agenten. Samen slaan ze op de vlucht voor de nietsontziende misdadigers...

avatar van sofripa
2,5 ster van Cindy. Voor de rest: pure meuk.

avatar van SPT
SPT
Ik begrijp zelf ook niet helemaal waarom, maar vond het toch wel een vermakelijk filmpje. Het B-film gehalte druipt er echter overal vanaf en het verhaal slaat helemaal nergens op.

avatar van Beertje45
behoorlijke aktieknaller. is eveneens als Stallone's Cobra gebasseerd op dezelfde roman, maar ik vind deze film stukken beter. Crawford brengt het er redelijk goed vanaf en Berkoff vind ik over het algemeen een perfecte bad guy.

avatar van Gang_Star
Typische 90's die aan de lopende band werden gemaakt. Ook deze actiefilm die niet al te best acteerwerk bevat, is leuk door de vele kogels, ontploffingen en achtervolgingen. Qua verhaallijn is het niet bijzonder en we hebben het al vele malen eerder kunnen zien, het vermaakt wel.

avatar van Left4Dead
Twee woorden, zeer matig.

een leuke film.weet dat het geen superfilm is maar voor mij goed genoeg.heb hem al vaker gezien en ik vind hem nog steeds leuk.