ad
  • 8.082.035 stemmen

Wraiths of Roanoke (2007)

Horror / Mystery | 95 minuten

Genre: Horror / Mystery

Alternatieve titel: Lost Colony

Oorsprong: Verenigde Staten / Bulgarije

Geregisseerd door: Matt Codd

Met onder meer: Adrian Paul en Rhett Giles

Releasedatum: 13 oktober 2007

Over Wraiths of Roanoke

"They came from England to tame the New World, only to become the prey of an ancient evil."

Kolonisten op Roanoke eiland, Virginia, worden eind 16de eeuw aangevallen door kwaadaardige geesten, overblijfselen van de Vikingen. De geesten jagen op de eerst-geboren kinderen om zo in het Walhalla te komen. Er wordt geprobeerd om met behulp van een vriendelijke Indiaan de geesten te bevrijden uit hun Aardse gevangenis, voordat de kolonie verloren is.

image

Ananias Dare

Eleanor Dare

George Howe

Elizabeth Viccars

avatar van boldhead

boldhead

grappige film met leuke special effects

avatar van tal1b

tal1b

waardeloze film, met hopeloze special effects, een echte B film liefhebber kan hier echter wel van genieten.

avatar van Many

Many

Het was zeker geen goede film, maar ik heb me toch niet verveeld. Misschien omdat ik er niet veel van verwachtte....??

De special effects daar begin ik niet over, niet iedere filmmaker heeft het budget om iets spectaculairs te doen.

Het verhaal had allemaal wel beter uitgewerkt mogen zijn. Echt boeien deed het verhaal ook niet.

avatar van HentheMan

HentheMan

prut!

avatar van schaap140

schaap140

Heb hem in de vakantie gekeken, nou moet ik zeggen dat ik het best een vermakelijke film vind. Kijk veel films en bij elke film is er wel wat van te zeggen, maar bij deze heb ik me vermaakt en ik vond het wel een 3 waard. De special effects waren goed geprobeerd maar niet helemaal goed gelukt. en er zat niet echt spanning in...

Goed vermakelijk! makkelijk weg te kijken, niet al te hoge verwachting hebben, dan komt het helemaal goed! Vooral als je op vakantie bent en in een bas staat dan heb je het telkens over blauwe vikingen... :-p

avatar van Catscan

Catscan

Echt een B film. Waardeloos.

avatar van pampie

pampie

tal1b schreef:

en zelfs dat hoeft niet zo te zijn want de sfeer moet je wel aanspreken. ik hou wel van een B-horror maar deze film heeft zo'n middeleeuwse sfeer waar ik niet van hou.

avatar van vampyrmaiden

vampyrmaiden

de special effects zijn niet super, maar al met al zit er een goede sfeer in deze film, en hij heeft me niet verveeld.

Het eind is voorspelbaar omdat je van te voren weet dat de kolonie op Roanoke daadwerkelijk verdwenen is, en dit in de film dus ook zal gebeuren.

Maar wel het kijken waard, zeker als je van middeleeuwse films houdt, en horror niet te eng wilt hebben.

Een gore-liefhebber zal hier niet van houden.

avatar van francisca68

francisca68

Ik vond het echt een nepfilm, de special effects waren idd ook niet om aan te zien, ik heb hem wel af gezien omdat het verhaal me wel boeide vandaar nog die 2.0

avatar van Boeikens

Boeikens

Middelmatig.

Het verhaal, niet ieders smaak, had wel iets mysterisch maar kon mij niet echt boeien. De horror was hier en daar wel aanwezig maar in het geheel nogal pover.

Ik heb me niet echt verveeld bij het kijken van de film maar of ik hem ooit nog een 2' keer zal uitkijken...?

avatar van 606

Aardig filmpje met leuke seting en redelijk verhaaltje.

Acteren was middelmatig niveau.

Special effect ging er mee door

2,5 ster

avatar van chevy93

chevy93

Geen goede, geen slechte film. Niks speciaals. Verstand op 0 en kijken meer. Simpel vermaak, niet moeilijk doen .

avatar van killer13

killer13

de film op zich is niet zo bijzonder, maar het verhaal en het concept er achter vind ik wel interessant. jammer genoeg wist de film me niet altijd even zeer te boeien. nipt met de hakken over de sloot 2,5*

avatar van Gang_Star

Gang_Star

Het verhaal is te simpel, en de special effects zijn matig, maar des ondanks wel aardig bedacht. Zonde dat richting het einde de film te langdradig wordt opgevoerd, en dat het einde teveel is afgeraffeld. Had de hoop op net iets meer, maar het is allemaal te simpel uitgevoerd.

avatar van Marvinleeaday

Marvinleeaday

Wat een lariekoek verhaaltje.