• 8.610.364 stemmen

Met onder meer: Randy Spelling, Diora Baird en Carmen Electra

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Hot Tamale

Harlan Woodriff (Randy Spelling) is het zat om bij z'n opa en moeder te wonen en dus besluit hij om naar LA te gaan. Wanneer hij daar is aangekomen ontmoet hij de sexy Tuesday (Diora Baird) maar door die ontmoeting komt hij in aanraking met vreemde personen zoals: juwelendieven, opwindende vrouwen en een gestoorde man die hem dood wil hebben.

avatar van Nikateen88

Nikateen88

Ha! Ik ben de eerste (H) .

Weer zo;n onnodige film zoals Chumscrubber. Verhaallijn in Hot Tamale is slecht. Het is gewoon saai, soms klein beetje humor, maar ehh thats it.

PLOT: Een jongen gaat naar LA om in een salsa band te spelen... :S En onderweg heeft hij pech, naja ik ga niks meer verklappen en ook geen tijd meer versteden aan dit schrijfwerk.

Ik zou eerst de trailer kijken, voordat je naar de winkel rent of huren (niet eens).

avatar van fritsy

fritsy

heb me niet verveeld, leuk om een keer gezien te hebben.

avatar van moviefreak#1

moviefreak#1

Helemaal niets mis met dit filmpje. Een heerlijke actiekomedie over een veel te aardige jongen uit Wyoming die besluit in een salsabandje te gaan spelen in Los Angeles en daarmee in allerlei vreemde situaties terechtkomt.

Gewoon een leuk feel-good filmpje voor tussendoor. Een solide voldoende : 3*

avatar van dzeaz

dzeaz

Heb em net gekeken en sluit me helemaal met mijn bovenbuurman hier aan.

krijgt van mij 3,5*

zit leuk in elkaar en verveeld zekers niet!

avatar van zjandannybob

zjandannybob

Ik ben het ook eens met die 2 hierboven, dit is gewoon een leuke actie/komedie zit leuk inelkaar.. En Diora Baird was ook zeker niet mis... Ik geef deze film toch een 4 heb me niet verveeld.

avatar van PaPaSvEn

PaPaSvEn

Ik vind de film goed om 1 x te zien. Het verhaal lijn is niet denderend!

avatar van gortdroog

gortdroog

leuk filmpje niet meer niet minder

avatar van Schiedammer

Schiedammer

Gewoon een hele leuke en degelijke film om te zien. Verhaal is simpel maar leuk uitgewerkt. De acteurs deden het allemaal prima. Beeldkwaliteit en geluid op dvd is ook prima dus wat willen we nog meer en dat voor een mijn eigen onbekende film. Kortom heb mij zeker niet verveeld en daarom geef ik de film 3,5*.

gauke

Duidelijk een lowbudget actiekomedie met sterke kernachtige dialogen en onderhoudende rechttoe rechtaan humor. Er wordt kundig geacteerd en een lekkere seksscène is ook nooit weg. Jammer dat het draaiboek zo vol cliché's en gaten zit en zonder duidelijke lijn in elkaar gezet lijkt

avatar van moviemafketel

moviemafketel

• 19752 berichten

Wat is die Baird toch een ongelofelijk lekker ding. Dat was al genoeg om de film uit te kunnen kijken. Verder is het een luchtige actie-komedie met wat komisch situaties. Ook de combi boeven droegen bij aan een lach op mijn gezicht. Hot Tamale is gewoon een lekker tussendoortje. Leuk om eens gezien te hebben.

avatar van Pazmaster

Pazmaster

Grappige komedie met een vrij simpel verhaal, maar wel met leuke humor en er wordt ook leuk gespeeld door de acteurs. Vooral Mike Starr, die vaker dit soort rollen speelt, vond ik erg grappig. Ook de muziek (latin) in deze film vind ik erg lekker. Ik heb me prima vermaakt met deze luchtige komedie die de vaart er lekker in houdt. Prima! 3 sterren

Tarkus

Leuke komedie met een simpel verhaaltje.

Redelijke vertolkingen ook, maar weinig actie, wat dat betreft zat ik toch een beetje op mijn honger.

Leuke meid wel die Diora Baird

avatar van SPT

SPT

Echt leuke film, had ik niet zo verwacht dus echt een verassing.