Bone Dry (2007)

Thriller / Drama

geregisseerd door Brett A. Hart
met Luke Goss, Lance Henriksen en Tommy 'Tiny' Lister

Eddie wordt door een gehulde gedaante de woestijn in gejaagd waar hij onderdeel wordt van een spel. Het doel van het spel is om Eddie als prooi te gebruiken. Naarmate Eddie verder de woestijn in gepushed wordt, is hij genoodzaakt zijn grenzen te verleggen. Naarmate de jacht vordert raakt Eddie nieuwsgierig naar zijn tegenstander. Eddie moet de vele vallen doorstaan om uiteindelijk zijn belager te confronteren. Uiteindelijk blijken goed en kwaad niet zo ver uit elkaar te liggen.

avatar van tal1b
goeie originele film, alleen jammer dat de 2e helft wat langdradig wordt

avatar van drkoer
ik vondt de film aardig saai, was steeds aan het wachten totdat het beter werd maardat gebeurde niet.
Lang blijven hangen bij gebeurtenissen waardoor je het gevoel krijgt dat er nog iets gaat gebeuren (hellaas)
Laatste 10 min. redelijk.
eind oordeel 2*

avatar van glimmerman2000
Goede film, die soms wel iets meer vaart kon hebben.
Verder was hij zeker wel oke.

Een dikke 4.0

avatar van Vanuatu
Je moet even door het begin heen dan begint de film te boeien. Toch wel een verrassend slot, leuke plotwending. Een 3,5.

avatar van jeroentjuhhhhh
Het is allemaal wel leuk bedacht, met een plotwending die ik best goed vond...

Maar wat is die film saaaai, heb me echt verveeld.

Inderdaad, erg saaie film. De film is echter nooit spannend en het einde is al even erg.

Opzich best een leuke film. Inderdaad wel wat saai, maar goed te doen voor een verloren avond

Jezus wat was deze film saai en wat speelde Luke Goss slecht. Hij wordt nota bene ergens in de woestijn gedumpt maar hij reageert als hij weer bewustzijn komt of het de normaalste zaak van de wereld is Na 40 minuten ben ik maar vooruit beginnen te spoelen want de film was zeer slaapverwekkend en totaal niet boeiend.

avatar van danny61
eigenlijk vond ik het allemaal niet veel soeps,langdradig,en zonder spanning.Het slot van de film was wel verrassend.

Ik geef 1op 10

avatar van -Roald-
Theunissen schreef:
Na 40 minuten ben ik maar vooruit beginnen te spoelen

Lekker makkelijk

avatar van denvansanten
Ik vond deze film echt traag en saai.
Hij duurt veel te lang, zonder dat er ook maar iets gebeurd..

verschrikkelijk slechte film. onovertuigend acteerwerk, weinig spanning, onrealistische wendingen en bovenal ronduit saai.

eentje om snel te vergeten ..

Een beetje traag, maar toch een redelijk verhaal in deze thriller, waarbij pas op het laatste moment duidelijk wordt waarom de wraakactie wordt uitgevoerd.
Toch weer een prima Lance Henriksen.

Aardige "wraakfilm".
Het is wel erg onwaarschijnlijk hoe Luke Goss met redelijk veel gemak de martelingen te boven
komt.
Je blijft kijken omdat je nieuwsgierig blijft wat er achter zit.

Toch wel een film die genoeg boeit om ernaar te blijven kijken.
Het is een film die je luchtig moet benaderen en na een half uur wordt je daadwerkelijk het verhaal ingezogen, genoeg om te blijven kijken wat er nou precies achter zit .. het waarom gehalte is wat dat betreft hoog genoeg.