ad

Geregisseerd door: Brett A. Hart

Met onder meer: Luke Goss, Lance Henriksen, Tommy 'Tiny' Lister

Releasedatum: 17 mei 2007

Over Bone Dry

Eddie wordt door een gehulde gedaante de woestijn in gejaagd waar hij onderdeel wordt van een spel. Het doel van het spel is om Eddie als prooi te gebruiken. Naarmate Eddie verder de woestijn in gepushed wordt, is hij genoodzaakt zijn grenzen te verleggen. Naarmate de jacht vordert raakt Eddie nieuwsgierig naar zijn tegenstander. Eddie moet de vele vallen doorstaan om uiteindelijk zijn belager te confronteren. Uiteindelijk blijken goed en kwaad niet zo ver uit elkaar te liggen.

avatar van tal1b

tal1b

goeie originele film, alleen jammer dat de 2e helft wat langdradig wordt

avatar van drkoer

drkoer

ik vondt de film aardig saai, was steeds aan het wachten totdat het beter werd maardat gebeurde niet.

Lang blijven hangen bij gebeurtenissen waardoor je het gevoel krijgt dat er nog iets gaat gebeuren (hellaas)

Laatste 10 min. redelijk.

eind oordeel 2*

avatar van glimmerman2000

glimmerman2000

Goede film, die soms wel iets meer vaart kon hebben.

Verder was hij zeker wel oke.

Een dikke 4.0

avatar van Vanuatu

Vanuatu

Je moet even door het begin heen dan begint de film te boeien. Toch wel een verrassend slot, leuke plotwending. Een 3,5.

avatar van Tonypulp

Tonypulp

Het is allemaal wel leuk bedacht, met een plotwending die ik best goed vond...

Maar wat is die film saaaai, heb me echt verveeld.

avatar van powerman

powerman

Inderdaad, erg saaie film. De film is echter nooit spannend en het einde is al even erg.

avatar van mvdb1982

mvdb1982

Opzich best een leuke film. Inderdaad wel wat saai, maar goed te doen voor een verloren avond

Theunissen

Jezus wat was deze film saai en wat speelde Luke Goss slecht. Hij wordt nota bene ergens in de woestijn gedumpt maar hij reageert als hij weer bewustzijn komt of het de normaalste zaak van de wereld is Na 40 minuten ben ik maar vooruit beginnen te spoelen want de film was zeer slaapverwekkend en totaal niet boeiend.

avatar van danny61

danny61

eigenlijk vond ik het allemaal niet veel soeps,langdradig,en zonder spanning.Het slot van de film was wel verrassend.

Ik geef 1op 10

avatar van -Roald-

-Roald-

Theunissen schreef:

Na 40 minuten ben ik maar vooruit beginnen te spoelen

Lekker makkelijk

avatar van denvansanten

denvansanten

Ik vond deze film echt traag en saai.

Hij duurt veel te lang, zonder dat er ook maar iets gebeurd..

avatar van niles

niles

verschrikkelijk slechte film. onovertuigend acteerwerk, weinig spanning, onrealistische wendingen en bovenal ronduit saai.

eentje om snel te vergeten ..

Tarkus

Een beetje traag, maar toch een redelijk verhaal in deze thriller, waarbij pas op het laatste moment duidelijk wordt waarom de wraakactie wordt uitgevoerd.

Toch weer een prima Lance Henriksen.

avatar van Lienos

Lienos

Aardige "wraakfilm".

Het is wel erg onwaarschijnlijk hoe Luke Goss met redelijk veel gemak de martelingen te boven

komt.

Je blijft kijken omdat je nieuwsgierig blijft wat er achter zit.

avatar van woudys

woudys

Toch wel een film die genoeg boeit om ernaar te blijven kijken.

Het is een film die je luchtig moet benaderen en na een half uur wordt je daadwerkelijk het verhaal ingezogen, genoeg om te blijven kijken wat er nou precies achter zit .. het waarom gehalte is wat dat betreft hoog genoeg.