Trial by Jury (1994)

Thriller

geregisseerd door Heywood Gould
met Joanne Whalley, Armand Assante en William Hurt

Een alleenstaande moeder uit New York wordt opgeroepen om in de jury te zitten bij een maffia proces. Wanneer de maffiosi het leven van haar zoontje bedreigen, kan ze niet anders dan de schuldige criminelen vrij pleiten. Maar ze neemt hier geen genoegen mee, en probeert in haar eentje wraak te nemen.

avatar van You_bastard
Hee lijkt het verhaal niet op die van The Juror met Demi Moore of was het een remake ?

avatar van narva77
Het lijkt idd behoorlijk op The Juror!

avatar van petey
Gebeurt toch heel vaak in Hollywood, 2 films met ongeveer zelfde verhaal, net zo als de 2 vulkaanfilms bijvoorbeeld.
Originaliteit is soms heeel ver weg.

neo (crew)
ik zal wel ff een topic openen in het forum.

avatar van 606
Mja wat zal ik eens zeggen, Armand was weer geweldig als wiseguy.
Rest standaard, net als verhaal.

3 sterren

avatar van RRT
RRT
Geen hoogvlieger deze film. Matig verhaal, soms verschrikkelijke dialogen en Joanne Whalley kan ook geen film trekken. Matig tot slecht.