• 10.576 nieuwsartikelen

Geregisseerd door: Tinto Brass

Met onder meer: Nicola Warren, Francesca Dellera en Andy J. Forest

Gesproken taal: Duits, Italiaans en Engels

Plot Capriccio

Jennifer en haar echtgenoot Fred zoeken hun oude minnaars nog een keertje op om nog eens een avontuurtje met hen te beleven. Fred papt aan met de prostituee Rosalba, terwijl Jennifer terugkeert naar de armen van de knappe pooier Ciro. Het ontrouwe koppel keert terug naar elkaar, nadat zij ondervinden dat de herinneringen aan hun eerste liefde toch niet meer bleken te zijn wat ze vroeger waren.

logo tmdbimage

avatar van Fransman

Fransman

Veel drama onder leiding van Tinto Brass, die zelf ook nog even te zien is met zijn onafscheidelijke sigaar. Zijn handelsmerk zijn mooie ronde kontjes en af en toe een glimp van een vrouwelijk geslachtsdeel. Wat dat betreft worden we in deze film karig bedeeld. Van Capri krijgen we trouwens ook niet veel te zien. Verder is er veel gedoe om niks. Er wordt beroerd geacteerd. Andy J. Forest, die Fred speelt, loopt de hele film door met een boos gezicht rond. Mij is ontgaan waarom. Prostituee Francesca Dellera is eigenlijk de enige die aardig is om naar te kijken. Verder heel snel vergeten, deze rolprent.