Christmas Mail (2010)

Alternatieve titel: We've Got Christmas Mail

Familie / Romantiek

geregisseerd door John Murlowski
met Ashley Scott, A.J. Buckley en Rolonda Watts

De mysterieuze vrouw Kristi North (Ashley Scott) werkt bij het postkantoor en beantwoordt brieven die door kinderen aan de kerstman geschreven zijn. De gedesillusioneerde Matt (A.J. Buckley) die ook op het postkantoor werkt raakt langzaam verliefd op Kristi.

avatar van Sarasani
Standaard Hallmark film.
Kijkt lekker weg maar niks speciaals.

avatar van Mr. Chiel
Vrij standaard film die buiten de kerstperiode het kijken niet waar zou zijn. Bijzonder voorspelbaar, maar bij momenten wel grappig.

avatar van arno74
Zoetsappige romantische kerstfilm gemaakt voor de televisie. Zolang je dat maar weet en daar ook zin in hebt is deze verder prima te doen, anders moet je er niet aan beginnen. Het verhaal is cliché en voorspelbaar maar best leuk en ook het acteerwerk is prima. Het gaat over een vrouw en een man die bij de post werken en op elkaar verliefd worden, zij beantwoordt de brieven van kinderen aan de kerstman, en hij werkt als postbode. 3*