Gabriel (2007)

Australië
Actie / Horror

geregisseerd door Shane Abbess
met Andy Whitfield, Dwaine Stevenson en Samantha Noble

In de traditie van de onderwereld openbaart Gabriel de strijd tussen het goede en het kwaad en het vechten voor de menselijke ziel. In de onderwereld vindt het gevecht plaats tussen de gewone en de gevallen engelen. Zij vechten voor één ding: de controle over de stad.

avatar van Ajax&Litmanen1
Wat een gedrocht van een film zeg! Lijkt wel of wij het kwaad waren in de ogen van de filmmakers, want waarom zouden ze ons anders martelen met dit soort ellende?

Kom op zeg...alles is zoooo B niveau aan deze film. Slecht acteerwerk, een warrig en saai plot, te weinig actie en wat je ziet was matig.

Ik kan werkelijk niets positiefs opnoemen aan deze film. Ik typ dit overigens terwijl achter me de laatste minuten draaien. Kan het niet opbrengen nog langer te kijken naar deze baggerzooi.

Te melodramatische low-bufget film, met een wat "overspannen" plot, die veel te donker is opgenomen. De beide hoofdpersonen weten wat acteren is, helaas kan dat niet van de bijrollen gezegd worden.