Monkey Trouble (1994)

Verenigde Staten / Japan
Komedie / Familie

geregisseerd door Franco Amurri
met Thora Birch, Harvey Keitel en Mimi Rogers

Eva Boylan is een meisje dat zich genegeerd voelt sinds haar ouders een baby hebben gekregen. Ze raakt bevriend met een aapje dat ze op straat tegenkomt, en laat het kunstjes vertonen voor voorbijgangers, maar is geschokt als het dier een ervaren zakkenroller blijkt.

BlueSword
dit was mijn favo film vroeger toen ik nog een stuk jonger was.
deze film heb ik echt heel erg vaak gezien, ik vond het echt geweldig hoe ze dat gedaan hebben met dat meisje en die aap.
nu heb ik er niet echt meer behoefte aan om het nog een keer te zien maar eerst was ik er echt dol op.

avatar van Jorick
Jaren geleden gezien. Toen vond ik de film best vermakelijk, maar ik zal er nu vast anders over denken.
Laat ik het maar op 2* houden.

avatar van notorious_kim
hilarische komedie.
thora birch is hier zo schattig in!

notorious_kim schreef:
hilarische komedie.
thora birch is hier zo schattig in!

ja toen nog wel ;p

leuke film