Passengers (2008)

Verenigde Staten / Canada
Drama / Mystery

geregisseerd door Rodrigo García
met Anne Hathaway, Patrick Wilson en David Morse

Na een vliegtuigcrash, wordt Claire Summers (Anne Hathaway) aangewezen om de vijf overlevenden te begeleiden. Sommige van hen beweren dat het ongeluk is veroorzaakt door een explosie, maar de luchtvaartmaatschappij ontkent dat. Een van de overlevenden is Eric (Patrick Wilson), Claire ontdekt dat ze speciale gevoelens voor hem heeft. Net als hun professionele relatie overgaat in een romance, verdwijnen de overige overlevenden en Claire beseft dat Eric haar laatste hoop is.

avatar van Flitskikker
Kwam erg moeizaam op gang. Ik had gehoopt dat de mysterie- en thrilleraspecten sterker waren dan de romantiekaspecten, maar dat was helaas niet het geval. Ik had na 5 minuten al een schurfthekel aan James Purefoy. Pas toen aan het einde de focus meer op het mysterie kwam te liggen, begon de film me te boeien, maar dat was toen al te laat. Ook de plottwist kon de film niet meer redden.

avatar van MMXMMX
Waarom stopt die bus als hij er voor springt en even later gaat een trein dwars dor hem heen ?

avatar van JanLo
Elineloves schreef:
Wat vond je dan spannend?
Ze of hij vond de film leuk en spannend, en dat lijkt me genoeg informatie. Ik heb het gevoel dat je een beetje op deze persoon neerkijkt, en dat lijkt me niet nodig.

avatar van Elineloves
JanLo schreef:

Vooral iets quoten van bijna 9 jaar geleden, lekker zinvol.
Ik ken Decec en was waarschijnlijk gewoon nieuwsgierig hoe zij de film had beleefd. Net zoals Tha-Joker dus ook al zei.

avatar van JanLo
Elineloves schreef:

Vooral iets quoten van bijna 9 jaar geleden, lekker zinvol.
Het zijn meningen die hier staan, en of dat nu 2 weken is of 9 jaar is, ze staan er. Als er ergens een grens ligt vertel me dan even waar. Ik heb deze film pas gezien, en dan is dat ook 11 jaar nadat het uitkwam, en zou mijn mening dus ook niet zinvol zijn. Trouwens je reageert wel, dus toch zinvol. En dat je haar kent maakt het verhaal in ieder geval een stuk duidelijker en vriendelijker.