Snapdragon (1993)

Thriller / Erotiek

geregisseerd door Worth Keeter
met Steven Bauer, Chelsea Field en Pamela Anderson

Twee mannen zijn vermoord tijdens de daad met een prostituee. De jonge sergeant Peckham wordt van de zedenpolitie gehaald en naar het onderzoek op deze moorden gezet. Hij komt al snel in contact met Felicity, die hem vertelt over haar nachtmerries waarin ze haar geliefden vermoordt.

avatar van Macmanus
HAbba Habba

The Scorcher
Ja zeker wat een LEKKER ding, die Pamela Anderson.
Daar wil ik ook wel 'ns de nacht mee doorbrengen!

avatar van misterdhdh
Even geleden gezien maar vond dit toch eerder een slechte film. Dit is natuurlijk een b-filmpje als je weet dat Anderson de hoofdrol speelt. Alles is redelijk slecht uitgewerkt. Dit is zo een filmpje dat ik zo weer vergeten ben en ik heb er niet echt van genoten. Anderson vind ik niet zo mooi, lelijk is ze natuurlijk niet maar ze is niet mijn ding. Acteerwerk was niks bijzonder en enorm matig tot slecht. Hele film kwam redelijk nep over. Verhaal op zich is niet zo origineel, maar met dit verhaal viel er wel meer uit deze film te halen. Erotiek was ook altijd hetzelfde, net zoals de hele film hetzelfde gebeurt: ze gaat steeds opnieuw naar bed met een man en vermoord hem. Einde ben ik ondertussen al vergeten, wat veel zegt over deze film. Korte duur is dan weer een meevaller.
1/5 *
Niet echt een aanrader.

Leuk om naar Pamela Anderson te kijken.
Maar verder is deze film niets waard.
Eentje om snel te vergeten...