• 8.293.186 stemmen

Met onder meer: Spencer Boldman, Emily Ratajkowski en Kathrine Narducci

• Pathé Thuis Bekijk via Pathé Thuis

Plot Cruise

"’87 was heaven…"

Het is de zomer van 1987 en de Italiaans-Amerikaanse Gio Fortunato heeft weinig aan zijn hoofd buiten het racen met auto's en het najagen van meisjes. Overdag werkt hij als autodealer maar elke avond komt Gio tot leven op Francis Lewis Boulevard, de cruise-strip waar alle lokale jeugd naartoe trekt op zoek naar goede tijden. Gio, de koning van de boulevard, denkt dat hij het allemaal voor elkaar heeft tot een noodlottige avond wanneer hij in aanraking komt met Jessica Weinberg, een aardig Joods meisje uit Long Island. De vonk slaat over tussen de blonde Gio en het mondaine universiteitsmeisje, die aan een onwaarschijnlijke zomerromance beginnen en de zorgeloze wereld van Gio op zijn kop zet.

imageimageimageimageimageimageimage

Gio Marchetti

Jessica Weintraub

Anthony Panagopoulos

Mama Fortunato

Papa Fortunato

stinissen (crew films & series)

Spencer Goldman een kopie van een jonge Matt Dillon is meer dan aardig in deze meer dan redelijke film.

Tarkus

Een beetje té romantisch naar mijn zin.

Niet echt mijn ding dus...

BBarbie

De film riep bij mij aanvankelijk herinneringen op aan George Lucas’ American Graffiti (1973), maar blijft daar uiteindelijk kwalitatief ver van verwijderd. Spencer Boldman moet hoognodig eerst maar eens wat acteerlessen gaan volgen. Emily Ratajkowski is welkom om bij wijze van decoratie filmbeelden op te leuken, maar als actrice zakt zij al snel door de mand.

Een matige film met fotogenieke mensen en een inmiddels tot op de draad versleten verhaal over arme jongen ontmoet rijk meisje.

avatar van Psycho-M

Psycho-M

BBarbie schreef:

Helemaal eens met BBarbie.

Matige film, matig acteerwerk. Emily Ratajkowski is een poppetje, maar een topactrice zal ze nooit worden.