Rad (1986)

Drama / Actie

geregisseerd door Hal Needham
met Bill Allen, Lori Loughlin en Talia Shire

Cru Jones is een jongeman, die alles op alles zet om een BMX-wedstrijd, genaamd de Helltrack, te winnen. Tijdens zijn voorbereidingen wordt Cru verliefd op Christian Hollings, een knappe jongedame, die als amateur ook aan crossfietsen doet. Het is echter de vraag of Cru kan winnen van Bart Taylor, die al sinds tijden de beste BMX-rijder ter wereld is.

1 van de mooiste films die ik ooit zag! Achter de vele spannende actiescenes zit een prachtig verhaal dat je toch wel even stil maakt. Een echte aanrader voor wie van spanning, sport en emotie houdt!

avatar van rocco101
pancake schreef:

Deze opmerking is echt RAD!

avatar van Mescaline
Mescaline (moderator)
Vooral door de BMX wedstrijden erg vermakelijk om te kijken!
Natuurlijk helpt het ook wel mee dat Lori Loughlin mee deed, toch wel 1 van die jaren 80 cuties
Haar rol was wel wat simpel en ze leek ook wel heel makkelijk te gaan voor de hoofdrolspeler, maar ach je kan niet alles hebben in een cheesy jaren 80 film!

3 sterren zijn zeker op zijn plaats.

avatar van as
as
BMX Dancing.

Na BMX Bandits nog maar eentje dan. Zelfde 80's kitch, ander land. Lori Loughlin doet slomo dansen met een BMX fiets, werd later beroemd met Full House maar mocht niet aan sterrendom ruiken zoals Kidman. Mag trouwens wel ass sliden met Bill Allen.

Needham (Cannonball Run) brengt de boel aardig in beeld en het geheel is licht verteerbare vermakelijke onzin.

En onthoudt: ass sliden doe je altijd met iemand bijzonder.

3*en

avatar van Nick Doumen
Geweldig,grote liefhebber van 80's muziek,mode,films en deze heeft het allemaal.Heel erg genoten en word tijd dat deze eens voor het eerst officieel op dvd komt en zelfs blu Ray.