Body Shots (1999)

geregisseerd door Michael Cristofer
met Sean Patrick Flanery, Amanda Peet en Ron Livingston

Een nacht zal acht levens voorgoed veranderen. Vier hippe meiden maken zich klaar voor een vrijdagavond in LA. Vier jonge mannen, waarvan er twee de avond hebben opgezet, maken zich ook klaar. Maar voor twee van de acht loopt de avond niet goed af. Mike is een stoere football-speler, en Sara is een party-animal die al vroeg op de avond veel begint te drinken. Midden in de nacht komt Sarah bij een van de andere meiden, en zegt dat Mike haar verkracht heeft. Mike wordt gearresteerd, maar heeft een ijzersterk alibi. Wie spreekt de waarheid?

avatar van Pkunk
Ik had een ongeloofelijke zaadfilm verwacht. Viel me heel erg mee. Leuke film ***

Ik heb hier eens een Engelse versie van gezien, met Thandie Newton (o.a. uit MI-2).
'In your Dreams' heette die. Volgens mij is dit daar een soort van remake van, maar die Engelse was echt veel en veel beter. Helaas kan ik er geen plaatje van vinden. (Hint, Hint)

Pkunk schreef:

Helemaal mee eens.

Ik vond er niks aan aan deze film komt niet echt op dreef heel slecht geacteerd buiten flannery die nog wat zijn best doet echt niet mijn soort van film en moeten ze nu echt in de camera kijken dat vond ik eerlijk gezegd echt dom en ze hadden er een heel leuke film van kunnen maken

weinig leuke film. wel leuke mooie dames

Sean Patrick Flanery is het enige wat deze film het waard maakt om deze film te kijken.

avatar van Nicolage Rico
Lang geleden gezien. In mijn gedachte vond ik het best een goede film, daarom vind ik de score nogal tegenvallen. Misschien als ik hem nog eens bekijk, dat ik ook maar 2,5 ster geef... Maar volgens mij word de film ondergewaardeerd.

avatar van maxcomthrilla
Lang geleden gezien en ik vond de film wel aardig. Een stelletje wannabé hippies gaan uit hun dak, pakken wat zij uiteindelijk te pakken krijgen....En de volgende dag, dan gaat het goed fout. Ook met de film overigens. 3*

avatar van Nielskie
Leuk geschoten, leuk verhaal. Veel herkenbare situatie's die ze uitleggen over sex.
Maar is onze footballplayer nou guilty ofnie... Of gaat het om het feit dat ze het allebei nie meer weten door de drank?

Ik denk dat ze sex gehad hebben en zij wilde achteraf niet dat ze sex gehad zou hebben met hem, ze had een blackout en dus denkt ze onbewust dat ze verkracht is.

avatar van mikey
Foute film blijkt best behoorlijk. 90's nostalgia. De verhalen liepen redelijk in elkaar over en dat vind ik best knap. De personages deden hun best ondanks gebrek aan echt talent. 3

Aardige wegkijker....maar geen topfilm in ieder geval.

avatar van xxc
xxc
Sex, sex en nog eens sex. Ja, over meer gaat deze film eigenlijk niet..

Tara reid heb ik altijd al graag zien spelen. Mooie stem, onschuldig gezichtje. Met name in Heaven's pond vond ik haar érg goed. Het interesseert me dan ook niet wat er met haar prive leven gebeurt, maar qua acteren kijk ik erg graag naar haar. Hetzelfde met Sean Patrick Flanery. Mooie koppie, goede acteerprestaties. Oftewel, goeie acteurs.. Dat beloofd wat!

Het begint goed.. Een meisje met verwondingen in haar gezicht rijd in een auto en stapt vervolgens uit bij haar vriendin. Natuurlijk wil je verder kijken, puur om de nieuwsgierigheid over wat er nu werkelijk gebeurd is en wie er gelijk heeft.. Helaas krijgen we dat gedeelte nooit te weten. Ook zag je van alle personen wat er die avond is gebeurd. Met Sara en Mike dus 2 verschillende dingen. En ja, zoals de omschrijving al zegt, er komt een hoop seks in voor.

Erg apart hoe ze dat hebben gedaan. Elke persoon in deze film laat je het gevoel geven alsof ze tegen de kijker praten. Ze kijken recht in de camera en praten vervolgens over wat hun vinden/denken. Kan leuk zijn.. maar voor mij werkte het totaal niet.

Nee, in deze film vond ik vrij weinig verhaal zitten. Ik had een spannende thriller verwacht.. over een verkrachting.. Maar helaas, deze film gaat eigenlijk, net zoals ik net al zei, alleen maar over seks en niks anders.

Geen slecht filmpje, en vond het ook echt geen 'last' om hem te bekijken. Integendeel, de minuten vlogen voorbij. Maar of het een film is voor nog een keer? Echt een film waar je iets aan hebt? Nee, bij mij niet in ieder geval.

avatar van jippie2010
Er wordt teveel tegen de camera gesproken, iets waar ik allergisch voor ben.
Daarnaast had ik de indruk dat de filmmaker niet echt kon kiezen welke stijl hij wilde gebruiken bij het uitwerken van het thema. Zonde, want er zaten zeker sterke scenes in.
*2.0