• 8.347.392 stemmen

Genre: Thriller

Geregisseerd door: Joe Chappelle

Met onder meer: Robin Dunne, Nathan West en Lindy Booth

Plot The Skulls II

Ryan Sommers sluit zich aan bij het genootschap. Al snel krijgt hij de waarschuwing nooit de geheimen van het genootschap en zijn machtige leden door te spelen naar de buitenwereld. Dan is Ryan getuige van een moord binnen the Skull's geheime kelders. Tijdens zijn zoektocht om de waarheid te achterhalen ontdekt Ryan dat hoe dichter hij bij de waarheid komt des te meer zijn leven in gevaar komt.

image

Ryan Sommers

Parker Neal

Ali (as Ashley Lyn Cafagna)

Winston Taft

Matt 'Hutch' Hutchinson

Senator George Milford

Dr. Phillip Sprague

Mrs. Beckford

avatar van cornelis

cornelis

ONBEGRIJPELIJK dat een rukfilm als The Skulls zelfs een sequel krijgt. Wil men beweren dat die film het ook nog goed heeft gedaan dan???????

avatar van Macmanus

Macmanus

POeeeeeeeeeeeeee triestttttttttttt

Deel 1 was 1 van de slechtse films die ik ooit heb gezien.

avatar van Linda

Linda

en de cast is ook niks

avatar van SetTheComfort

SetTheComfort

en toch 2 sterren........de producenten mogen jullie wel bedanken..

avatar van WB

WB

De regisseur heeft overigens wel Phantoms gemaakt, wat WEL een goeie film was! Gemaakt in de tijd dat Affleck nog niet zo'n arrogant persoon was! Maar deze film lijkt me errug... k*t!

avatar van Rolfsma

Rolfsma

Vond het niet zo'n heel slechte film, maar om nou te zeggen dat ie goed was, nee.... Deel 1 was beter.

avatar van jeebee

jeebee

nou dit was 1 van de slechtste films die ik in een lange tijd gezien heb, stukken slechter dan deel 2, die tenminste nog een beetje spanning had.

avatar van tovenaar

tovenaar

Hoe gaaf was die achtervolging waar dat meisje achterna gezeten werd door security guards en tot 2 keer toe gebruik kon maken van haar machtige wapen: de pepperspray! Briljant! 5 sterren voor deze scene, -4 voor de film .

avatar van moviefreak#1

moviefreak#1

tovenaar schreef:

En dan niet te vergeten het fantastische einde en de geweldige acteurs

avatar van pietje punk

pietje punk

stom verhaal, sexy? yeah right! mischien leuk als je meer over de skulls wil weten maarja...

dat de regiseur na halloween 6 (een van de beste sequels), hellraiser 4 (zeer intresante sequel) en dark prince die ik wel goed vond, zon butt film kan maken!! maaaaarja

avatar van D-ark

D-ark

Wat een rippoff dit de skulss 1 was nog wel te overleven maar deze het is gewoon deel 1 maar dan een andere personen die bij de skulls willen horen.

Erg broing.

avatar van Purmerend

Purmerend

Geen moment spannend, je ziet de meeste dingen al van verre aankomen. Nee, ik geloof dat ik niet zo te spreken ben over Skulls II. 1*

avatar van 606

Toch niet zo heel erg slecht hoor, heb me redelijk vermaakt.

Het is niet vernieuwend ofzo maar verhaal was best oke.

Acteren was dan weer wat minder.

2,5 ster