Federal Protection (2002)

Actie / Misdaad

geregisseerd door Anthony Hickox
met Armand Assante, Angela Featherstone en Dina Meyer

Frank Centrello wordt door een Maffioso voor dood achtergelaten in Chicago omdat hij niet mee wilde werken aan afpersing. Nu woont hij onder bescherming van het Witness Protection Program in Arkansas. Zijn mooie buurvrouw Leigh komt achter zijn ware identiteit en deelt haar vermoedens met haar echtgenoot Denny. Die ruikt de kans om geld te verdienen. De Maffia biedt namelijk een miljoen dollar voor tips over de verblijfplaats van Frank.

Is niet zo'n B-film als de hoes doet vermoeden. Armand Assante (Odysseus) acteert goed. Al met al redelijke actiefilm. 3*

"Gangsters" waren niet al te overtuigend overigens. Stelletje mietjes!

schaap
stelletje clownen waren het best comisch en erg vermakelijk

avatar van xenne
die poster is idd erg lelijk, past niet bij de film want die is van degelijk niveau. niet dat het een hoogvlieger is, behoorlijk verhaal dat aangenaam om volgen is, met meerdere komische momenten en degelijke acteurs. heb me ook wel vermaakt met de bloedmooie Dina Meyer en haar sm-trekjes ... 2¾

avatar van zicht
RiBoP schreef:

Hier ben ik het geheel mee eens. Deze film is inderdaad een stuk beter dan de hoes met zijn wat B-filmhoes uiterlijk doet vermoeden. Een spannend verhaal die best de moeite waard is op een doordeweekse dag. Armand Assante komt op de film Gotti gewoon nog een stuk beter uit de verf. Deze lag een jaar terug bij de blokker met de 5 voor 5 euro actie. Ik denk kan deze ook wel meenemen. Ik had er geen hoge pet van op, maar hij is beter dan je zou verwachten.

avatar van movie acteurs
Dit is inderdaad helemaal niet zo slecht. Eigenlijk is dit gewoon een aardige film met een goed verhaal, alleen vond ik de uitwerking wat minder. Acteurs deden ook hun best en het vermaakte echt wel. Meer absoluut niet, maar het verdient wel een mooie 3,0.