Warrior Queen (1987)

Italië / Verenigd Koninkrijk / Verenigde Staten
Actie / Drama

geregisseerd door Chuck Vincent
met Sybil Danning, Donald Pleasence en Rick Hill

Princess Berenice is in werkelijkheid de Warrior Queen, de vrouw die het decadente en onmenselijk gedrag van de Heersers in Pompeii genadeloos afstraft. Op een slavenmarkt ziet ze Vespa en door de halsketting ziet ze dat ze van dezelfde stam zijn. Vespa wordt verkocht aan een brute en gewetenloze pooier, die Vespa dwingt in zijn bordeel te werken. Berenice laat haar stamgenoot niet in de steek en redt haar uit de ellende. Dan wordt Vespa gekidnapt en verkracht door de gladiator Golliath en zijn bende. De wraak van de Warrior Queen is echter niet mals.

avatar van Richard_Argento
Dvd editie !