Second Coming (2009)

Verenigde Staten / Honduras
Actie / Horror

geregisseerd door Jose Zambrano Cassella
met Marnee McClellan, Juliet Reeves en Greg Thompson

Een tweeling heeft een speciale psychische band met elkaar. Wanneer een van hen wordt vermoord begint ze signalen te versturen naar haar tweelingzus zodat zij het lichaam en de moordenaar kan vinden.

Het was meer een rtl-4 drama.

LOl dat zegt genoeg

avatar van Oscarwinnaar
Saaie film, met een belachelijk einde.

avatar van RickZ
Misdaadthriller over vermoorde tweelingzus, supervoorspelbaar en matig uitgewerkt.

zat geen spanning in saaie acteurs en raar einde

Totaal geen horror gezien. Was ook nooit echt spannend. Voor mij niet meer dan 2 ** waard.

avatar van dragonlady1982
idd geen horror gezien.
en wat een achterlijke einde,
daar houd ik absoluut niet van.
2 sterren van mij meer is het niet waard

avatar van tcdaizz
Goede film, alleen jammer van het einde.

avatar van Elineloves
Wat een verschrikkelijke, ongeloofwaardige film.. Wát een verspilling van tijd.

avatar van 606
Actie zat er helemaal niet in en horror was ook maar matig
Verhaal was standaard en ook het acteren.

2 sterren

Heeft me nog geen 5 minuten geboeid. Vrij standaard simpel verhaal. Niks bijzonders.

hij is zo slecht dat niemand hem kan afkijken? wilde ff weten hoe lang deze film zou duren maar goed ik kijk hem wel gewoon niet :-P

avatar van Noodless
In het begin komt het verhaal redelijk chaotisch over. Na een tijdje kom je beetje in het verhaal en net dat je denkt van nu gaat het wat spannend worden............is de film gewoon afgelopen. Ongelooflijk !
Trouwens het is meer een thriller, actie is er niet en horror evenmin. Snel vergeten ! 2/10

Dragon_Rose
1 ster voor de moeite,super duffe film met een stom einde.