I-See-You.Com (2006)

geregisseerd door Eric Steven Stahl
met Beau Bridges, Rosanna Arquette en Mathew Botuchis

De familie Bellinger heeft financiële problemen. De 17 jarige zoon Colby koopt mini webcamera's en toont zonder medeweten van zijn huisgenoten de beelden online op I-see-you.com. De site wordt al snel een hype en het geld rolt binnen.

Wel grappig filmpje af en toe leuke momentjes, verder niet echt veel

Absoluut niet komedie waardig, niet voor kinderen noch ouderen. Idee vh verhaal zou goed uitgewerkt kunnen worden, maar de hoofdrolspelers spelen dramatisch slecht. Geeneen die er bovenuit steekt. 1,5*

avatar van Movie Mansion
een paar grinnik stukjes, maar inderdaad een zwak verhaal en matige acteer prestaties.

avatar van jstinissen
ik vondt hem wel aardig 3,5 sterren van mij

avatar van zozo1000
Onderhoudende film.
Gaat niet vervelen en dat is al heel wat.
Op het einde zakt het wat in maar al met al 3,5 ster waard
Ik bewaar hem dus op dvd, wie weet kijk ik hem nog eens.

avatar van Makz
Wel grappige film, werd alleen wel wat langdradig op den duur.
Het einde was wel een beetje verrassend.

Leuk voor een avondje met wat tieners, niet een film voor mensen boven de 30+ denk ik.
Eigenlijk wat deze hier zei:
raza1 schreef:

Alleen vond ik hem iets leuker:
*2,5

Het valt wel mee..

3 sterretjes

avatar van *Skylar*
Hij is vaag maar het valt inderdaad mee.

avatar van ®Tc
Persoonlijk vond ik het een degelijke komedie. De film is grappig, vermakelijk, kijkt snel weg en origineel. Het plot sprak me al van in het begin aan: Dit zou voor hilarische moment zorgen dacht ik, jammer genoeg bleven die toch wel uit.

***

avatar van subwoofer henk
leuk gedaan einde daar in tegendeel

avatar van danny61
Een zeer onnozele film ,totaal niks en dan die Beau Bridges wat een zielig manneke ,als dat een acteur is dan ben ik de paus.

ik geef 0,5 op 10

Hankieh
danny61 schreef:

ik geef 0,5 op 10

Ey daar heb je de pope ook!!

avatar van Elineloves
Redelijke komedie. Leuk om een keer op een regenachtige avond te kijken, maar daar blijft het ook bij. Je valt niet van je stoel van het lachen en je aandacht wordt niet steeds vastgehouden. Op sommige mensen werd de film langdradig, en de grappen werden minder leuk. Ondanks dat heb ik me toch best vermaakt, maar ik zal hem niet snel een 2e keer opzetten.

2.5 *

ik vond het niet zo een goede film. Het verhaal was maar flauw. op sommige stukken was het langdradig en saai. echt grappig is hij niet geworden. naar het einde toe vond ik hem nog minder goed.

Horrorfreak12
een iets te overdreven komedie die je zelf geen komedie kunt noemen

wel leuke personages ^^

avatar van Bram87
typisch een gevalletje van...leuk voor tussendoor...maar zeker geen aanrader.

2,5 sterren

avatar van jippie2010
was eigenlijk verrassend goed...
deed niks onder voor de dure american pie films