ad

Geregisseerd door: Paul Schneider

Met onder meer: Paul Giamatti, Billy Crudup en David Hornsby

• Google Play Bekijk via Google Play

Over Pretty Bird

"A Rocket Propelled Misadventure"

Drie totaal verschillende mannen komen bij elkaar om samen aan hun droom te werken: het bouwen van een raket. Ze zijn van plan iets revolutionairs af te leveren en willen daarmee vervolgens een fortuin verdienen. Maar na het afleveren van een werkende raket gaat ambitie met de mannen aan de haal en loopt het fout af.

imageimage

avatar van jarno1975

jarno1975

avatar van henkula

henkula

mijn mondhoeken zijn niet één keer omhooggegaan, wat was dit ook alweer?

avatar van Pazmaster

Pazmaster

Jammer. Een echte komedie is het niet echt want ook ik heb hier niet om kunnen lachen. Op zich wel een leuk verhaal maar naar het einde toe wordt het een beetje langdradig. Het einde is ook een beetje teleurstellend. Had dit een beter einde gehad dan had ik wel een hogere score gegeven want het acteerwerk is wel prima. Vooral Giamatti speelt weer erg goed. Voor deze film geef ik 3 kleine sterren

avatar van K. V.

K. V.

Deze film ook eens bekeken en vond hem nochtans goed beginnen. Alleen jammer dat wanneer de jetpack is gebouwd, de film toch wel in elkaar zakt. Ik had de indruk dat ze niet meer wisten wat ze nog met de rest van de film moesten doen. Het einde was dan ook zo gemakkelijk.

De cast deed het gelukkig wel goed en verder zag de film er wel goed uit.

Uiteindelijk wel eens leuk om gezien te hebben, maar jammer dat de film een beetje uitdoofde.