Karan Arjun (1995)

India
Actie / Drama

geregisseerd door Rakesh Roshan
met Salman Khan, Kajol en Shahrukh Khan

Durga is een weduwe die eigenhandig haar twee zonen, Karan en Arjun, heeft opgevoed. Haar beide zoons worden door Durjan Singh (Amrish Puri) vermoord. 20 jaren later worden Karan en Arjun herboren, op verschillende plaatsen, zonder iets af te weten van hun verleden. Wanneer zij weet krijgen van hun vroegere leven, slaan de twee broers de handen in elkaar om Durjan Singh een lesje te leren.

best een mooie film..

avatar van Mug
Mug
best mooi staat dus garant voor 5 sterren???

avatar van snoepieykim
Mooie film! Op de één of andere manier raakt 'ie me echt, waarom weet ik niet. Ik vind het zo mooi hoe die 2 (Karan en Arjun), sterven, terwijl ze elkaar met tranende ogen diep aankijken en elkaars handen zo stevig mogelijk vasthouden. Erg emotioneel.
Ja, Salman en Shahrukh Khan laten in deze film weer even goed zien hoe goed ze kunnen acteren. Die 2 samen zijn echt geweldig, al vind ik Salman slechter worden (vooral bij 'Kuch Kuch Hota Hai, ookal issie daar als 'special appearance' en bijna niet in beeld).

Ja, dit verhaal grijpt je echt en is een Must-see film. Jammer dat het (een al) wat oude film is en dat de geluiden zo vaag zijn af en toe.

Owja, ook vind ik Kajol geweldig spelen! Ze is daar nog zo jong...

5*!

avatar van Social-Mask
De chemie tussen de Khan's was idd best goed. Maar voor de rest stelt het niet veel voor. Dat 2 broers en 1 moeder in een dorp verhaal is al vaker gedaan (zie Sham Ganshaam) en tja.. Ik vond het niet zo heel veel. Actie is zowiezo niet het sterkste punt van Bolly..net als CREATIVITEIT!