Salaam Namaste (2005)

India
Romantiek / Komedie

geregisseerd door Siddharth Anand
met Saif Ali Khan, Preity Zinta en Arshad Warsi

De omgeving van Nikhil en Ambar bestaat uit eigenaardige vrienden, werkgevers en eigenaren. Ze nemen een hele grote stap wanneer ze besluiten om samen te gaan wonen. Ze voelen zich aangetrokken tot elkaar, maar vechten hier nog tegen. Ze hebben helemaal niks met elkaar gemeen, maar willen toch hetzelfde. Zijn ze eigenlijk wel verenigbaar?

avatar van henkula
Bollywood in Australie, het blijft allemaal even vrolijk.

avatar van YuLaw16
De screenshot is van kal ho naa ho. Verder vind ik de film verschrikkelijk . Niet dat ik me niet vermaakt heb (dit komt vooral door de twee charismatische hoofdpersonen), maar alles is gewoon zo gejat. Heel veel flauwe en stomme komedie, en slecht acteerwerk. Maargoed, Preity is weer wonderschoon

1.5

avatar van henkula
Ach, veel romantische komedies lijken op elkaar en dat is waarschijnlijk ook de bedoeling.
Het is vermaak en deze film voldoet als zodanig uitstekend.

henkula schreef:
Het is vermaak en deze film voldoet als zodanig uitstekend.

Nee dit is een remake van de film nine mohnts met hugh grant.

avatar van henkula
dat komt in Bollywood vaker voor....

avatar van YuLaw16
I know, maar bijvoorbeeld de film Hum Tum, vind ik dan wel leuk uitgewerkt, alhoewel het een remake was.

Veel grappige momenten. zeker kijken waard. 4 *

YuLaw16 schreef:

Ik zal 'm eens van de plank halen.

henkula schreef:

Ik zal 'm eens van de plank halen.

Doen (Y)

avatar van Lady_Movie
heel goed geacteerd door preity zinta.
een hele leuke film.

een 4.5

avatar van MissyNador
Een hele leuke film.

avatar van Social-Mask
Kon hier niet van genieten. Ik vond er niet veel aan en de film was maar zozo. 9 Months had ik maar paar dagen gezien voor deze.. dus dat heeft er denk ik ook wel mee te maken. Niet dat er mis is met een remake, maar vaak geven de indiërs er geen eigen touch aan..