Combat de Fauves (1997)

Alternatieve titel: Wild Games

België / Duitsland / Frankrijk

geregisseerd door Benoît Lamy
met Richard Bohringer, Ute Lemper en Papa Wemba

Een man wil een appartement huren. Als hij de eigenares wil bezoeken, komt hij halverwege twee etages vast te zitten in een lift. Dagenlang zit hij vast, en er is niemand die zich om hem bekommert. De eigenares van het appartement bevrijdt hem niet maar begint aan een dagenlange heropvoeding...

Sea
Van begin tot eind boeiend en zeer verrassend.
Hoge cultstatus.

FisherKing
Van begin tot eind boeiend en zeer verrassend.

Hoge cultstatus.
Ik sluit me hier bij aan...

avatar van petey
Op deze momenten haat ik dat er zelde franse films in Rotterdam draaien in de bios en dat de videotheek ook alleen de ´Toptitels´ inkopen.
Waar kan ik deze film zien??

Ja Petey; Kom in Tilburg wonen
In Belgie besteden ze meer aandacht aan Franse Films.. Ga ook regelmatig naar Antwerpen..

avatar van petey
probleem was altijd dat ik helemaal niets over franse films kon vinden, dus ook noiit weet of iets een must see (spreek geen frans anders had ik het wel in het frans getypd)
Nu heb ik eindelijk mijn adviseurs.

exactement ; et alors Tony parle Francais Parfait

avatar van Tanita
Intrigerende film en zwanenzang van de Belgische regisseur Benoît Lamy waarin Ute Lemper het opgesloten arrogante zakenmannetje Richard Bohringer onder handen neemt. 3.5*