How to Rob a Bank (2007)

Misdaad / Thriller

geregisseerd door Andrews Jenkins
met Nick Stahl, Erika Christensen en Gavin Rossdale

Jinx is een werkloze jongen en trekt zich nergens iets van aan. Jessica is een bankmedewerkster en verveelt zich te pletter. Op een dag komen hun levens in een versnelling wanneer ze midden in de bankhal worden gekidnapt door overvallers. Ze staan voor de keuze, kiezen ze de gevaarlijke kant en helpen ze de overvallers met de bankroof, of toch voor de veilige kant en helpen ze de politie?

avatar van ralfsjam
uiterst grappige film over een bank overvallen. heb me kostelijk vermaakt. leuke dialogen in een leuk gevonden verhaal. goeie acteurs, alhoewel Gavin Rossdale zich net aan overeind hield als badguy. met zijn rockbandjs Bush vondt ik hem beter. maargoed.... Jessica is een leuk poppedopje om naar te kijken en deed het goed. verder was de film leuk in elkaar gesneden en de muziek was ook okay. al met al een aangename verrassing! een 4.

duurt geen 105 minuten. imdb zegt 81! en dat klopt wel....

Leuke en grappige film! Verveelt niet en kijkt lekker weg.

Leuk ding die Jessica

avatar van vranque
ik kon er geen touw aan vast knopen.

avatar van wwelover
Vond hem niet echt geweldig. Af en toe wel geinig. ook opzich wel orgineel verhaal.

De cast sprong er niet uit behalve Terry Cows, geweldige gast vind ik dat.

Leuk voor één keer maar daarna nooit meer.

avatar van MatthijsG.
Origineel verhaal. Af en toe wat saaie stukjes.

Ook kwamen sommige grappig bedoelde dialogen niet helemaal goed uit de verf, vond ik. Vandaar 3 sterren.

Vond hem eigenlijk helemaal niet grappig, meer flauw.
Gelukkig duurde de film ook maar 1 uur en 20 minuten. Precies genoeg om hem toch nog af te kijken.

Erika Christensen is lekker

Idd stinissen.

en dat is ook gelijk het enige leuke aan deze film. voor de rest , geen aanrader

avatar van lagaiske
Flauwe en ongeloofwaardige film.
Loopt die zomaar even een bankkluis binnen tijdens er een gijzeling bezig is.
Ook het einde slaat nergens op.
Gangsters met gegijzelde mensen laten zich volgens mij niet zomaar de les spellen door 2 snotneuzen.
En dat je ontvangst hebt met je gsm in een bankkluis die afgesloten is lijkt me onbestaande.

avatar van Defective
Ik sluit me aan bij stinissen en samtari. Alleen door de aanwezigheid van Erika Christensen heb ik deze film afgekeken
Deze film mist gewoon de nodige peper en zout!

avatar van Joän
Ik heb de film gisteren bekeken.
Vond hem niet spannend, weinig actie en keek niet lekker weg.
Had na 30 minuten zo iets van, blijft die film zich in de kluis afspelen ? Een beetje een low budget film ?
Van mij krijgt deze film niet meer dan 1.5*

Bijzonder niet interessant, ondanks wat aardige camera shots in het begin. Ik heb hem ook niet afgekeken want het was veel te langdradig en ik ben nog steeds niet nieuwsgierig naar het einde...

Leuke en makkelijke film!

Alleen jammer van de acteertalenten van Gavin Rossdale.

avatar van WB
WB
Leuke film. Leuke camerashots, niet bijzonder verhaal, wel lekker luchtig. Niet bijzonder geacteerd en die politieagent vond ik zelfs ronduit slecht. Daarentegen wel een vermakelijke film.

Aardige film. Niet teveel van verwachten! 2.5*

avatar van The_Game
Zeer vermakelijke, low-butget film, met erg veel vermakelijke dialogen. Als je opzoekt bent na een thriller dan kom je hier wel bedrogen uit, want je moet deze film met een knip-oog zien. Nick Stahl, uit (in mijn ogen de beste serie ooit) Carnivale, van HBO uit 2003, is hier lekker irritant en heeft dus een heel andere rol dan ik van hem gewend ben.

Leuke film zo voor tussendoor. Zitten zeer grappige stukjes bij. En inderdaad wat een mooie vrouw zeg. Dat maakt de film al een genot om naar te kijken Helaas tel ik dat niet mee in mn beoordeling. Blijft dus "gewoon" 3 sterren

avatar van j3r03n
Ik vond het een erg vermakelijke film. Kijkt lekker weg zo tussen door.
En die Erika Christensen ziet er erg lekker uit.

avatar van Killerbert
vette film
vermakelijk en een grappig verhaal
vooral dat 4 mensen iets van elkaar willen hebben
spannende film en een mooi einde

avatar van kleez
Ik sluit me aan bij de vorige berichten!

Minpunten:
De agent is slecht geacteerd, mobiel die bereikbaar is in een kluis, bankrovers die erg dom zijn en wat een flauw einde!

Pluspunten:
Film kijkt erg goed weg, enigzins spannend en zeker vermakelijk!

avatar van Beijering86
waardeloos

vond er geen reet aan . saaie film geen spanning en geen humor

avatar van thegoodfella
leuk filmpje voor op een saaie zondagmiddag. die zich makkelijk wegkijkt. met een aantal grappige dialogen en cameratrucjes. maar verder niet veel orgineels

avatar van rtopma
goed film zeker een aanrader

Ik vond deze film erg vermakelijk en vooral niet standaard. veel humor en synisme en dat is best leuk op zn tijd.
Goede acteurs vooral hoofdrolspeler en erg leuk idee voor een film. Misschien hadden ze er nog iets meer mee kunnen doen. bv communicatie via de computer of een ander technisch hoogstandje maar gewoon leuk

Vermakelijk, niets meer niets minder

avatar van guylopez93
matige film die me niet echt kon vermaken, er gebeurde ook heel erg weinig, af en toe wat komische momenten en dat was het

avatar van kanjertje
Flauwe zever film

avatar van Justinw
origineel verhaal. matige acteurs( erika is hot). Zitten grappige dingen in zoals, wanneer zijn gsm leeg is hij ff naar buiten loopt en tegen die agent aangooit. Film was wel wat kort had langer gemogen.Al met al wel een leuke film. Met wat beter acteer werk zou deze film toppie zijn.

die 5 is om het gemiddelde wat omhoog te halen want hij verdient een 3,5

Stem dan gewoon 3,5 als de film dat volgens jou verdiend.

rtopma schreef:
goed film zeker een aanrader

Tsja, als ik jouw stats bekijk, bestaan er geen slechte films....

Aantal stemmen: 263 (gemiddelde: 4,84, standaardafwijking: 0,44)