Gettin' It (2006)

geregisseerd door Nick Gaitatjis
met Patrick Censoplano, Cheryl Dent en Sajen Corona

Silver is een sullige tienerjongen, een maagd bij wie de hormonen door het lijf gieren. Maar een date krijgen lukt hem niet. Totdat een misverstand over een doos condooms met de maat XXL tot het gerucht leidt, dat hij nogal groot geschapen is. Het duurt dan ook niet lang tot de voormalige loser dates heeft met kinky strippers en smachtende huisvrouwen.

avatar van svauke69
bart_31 schreef:
Zonder twijfel de allerslechtste film die ik in mijn leven heb gezien. Acteer prestaties zijn om te janken, het verhaal is ontzettend slecht uitgewerkt en dramatisch slecht. Verder is deze film denk ik zo low budget, dat er niet eens figuranten zijn (zie scene in de discotheek).

En net op het moment dat je denkt het allemaal te hebben gehad, krijg je als genade klap de ontzettend slechte bioscoop scene. Deze film verspilt 93 kostbare minuten van je leven.

En tuurlijk, ik kan vaak ook wel lachen om films die eigenlijk slecht zijn, maar toch wel leuk voor een keer in het weekend of met vrienden. Maar deze is zo slecht, dat hij zelfs voor die momenten niet leuk is.

Een aanrader,national lampoon's dorm daze 2 is nog veeeeel slechter:p

avatar van DonOswaldo
svauke69 schreef:
Een aanrader,national lampoon's dorm daze 2 is nog veeeeel slechter:p

Integendeel, die is bij lange na niet zo slecht als deze.

avatar van Naomi Watts
Nee, inderdaad. Best een aardig filmpje + Vida Guerra.

avatar van Kr!kke
Simpelweg een slechte komedie. Het acteerwerk is ondermaats en het verhaal slaat werkelijk nergens op. Het slechtste punt van de film echter, is het feit dat de meeste personages echt irritant overkomen (zoals de vader en Mercy).
Ik moet wel toegeven dat de film geen totale ramp was: er zaten nog wel enkele dingetjes tussen die best genietbaar waren.

Dick2008
Dick2008 schreef:
Leuk liedje aan het begin, leek wel Nat King Cole en zodra de film afgelopen is ook weer zo grappig liedje. Allemaal kleine zaken die ik meetel en een juist tijdstip uitkiezen kan ook helpen.

Haha bijna goed. Aan het begin "Keep it simple stupid" door Freddy Cole (de broer van Nat) en aan het eind "Sunshine on me" door Buddy Stuart.
(bron IMDb)