Los Ojos Siniestros del Doctor Orloff (1973)

Alternatieve titels: The Sinister Eyes of Dr. Orloff | The Sinister Eyes of Doctor Orloff

1 stem

Spanje
Horror / Drama

geregisseerd door Jesús Franco
met William Berger, Montserrat Prous en Kali Hansa

De doordringende ogen van de schijnbaar vriendelijke Dr. Orloff raken Melissa tot in het diepste van haar ziel en blijven nazinderen. Melissa Comfort is een verlamde jonge vrouw die met haar kwaadaardige familieleden samenwoont en gestoord wordt door steeds weer terugkomende dromen van haar vader die in haar bijzijn sterft. Wat zij zich niet realiseert is dat haar verwanten een verborgen agenda bijhouden en dat Orloff zelf erop uit is om de rest van de familie uit te roeien.

avatar van Mac Hammer Fan
Komt in januari 2011 uit op DVD in de States. (Intervision)
THE SINISTER EYES OF DR. ORLOFF from new company Intervision Picture Corp.

avatar van Mac Hammer Fan
Geen aanrader, de film is zwak en de beeldkwaliteit van de DVD is niet goed (fullscreen en lijkt meer VHS). De ondertitels zijn te klein, de teksten zijn soms te lang om goed te kunnen lezen en bij sommige dialogen ontbreken ze. De poster is beter dan deze prent.