Betsy's Wedding (1990)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Alan Alda
met Alan Alda, Molly Ringwald en Joey Bishop

De film gaat over een bruiloft die de familie van de bruid verdeelt. De vader van de bruid (Alda) wil een grootse en dure bruiloft, de bruid zelf (Ringwald) wil een kleine en intieme bruiloft. Vraag is ook hoe vader de dure bruiloft gaat betalen.

avatar van narva77
Waarom is mijn verhaaltje eigenlijk ingekort?

Je moet die Zeeuwen een beetje kort houden.

avatar van Jordy
Jordy (admin)
Sja er staan soms lappen tekst of info die niet echt relevant is, niet het plot dus... dat soort dingen knippen we altijd weg. Weet niet wat hier het geval was...

avatar van narva77
Hmm vooruit maar. Leuk filmpje, kwam gisteravond op tv, best aardig.

avatar van narva77
Maar Jordy, toch ff een vraagje (ik ben erg lastig). Als ik extra informatie neerzet, hoef jij daar toch niks aan te veranderen? Als jij informatie weghaalt (edit), moet je toch veel meer inspanningen leveren, of zie ik dat verkeerd?

avatar van Jordy
Jordy (admin)
jawel maar als er info bijstaat als "de regisseur maakte de film ondanks zijn ontstoken kleine teen" haal ik dat weg, omdat het niet bij het verhaaltje vand e film hoort. Dat soort weetjes mag je dan in het forum plaatsen. En als er een verhaal van 3 kantjes bijstaat probeer ik het een beetje in te korten zodat het leesbaar blijft

Nogmaals, weet dus niet of dat hier het geval was.

avatar van narva77
Oke ik zal er in het vervolg aan denken!

Had ik al verteld dat Joe Pesci hierin heel grappig was?

avatar van Wembleyfever
Burt Young (Georgie) had vroeger een gastrol in MASH.

confucius
Een filmpje uit de 'post-oude doos.' De secundaire communicaties zijn om je te bescheuren! (is het toegelaten even er het zotteke mee te houden?) Zelfs zatte zever - en daar is geen gebrek aan - bekt goed. Sommigen zullen dit een billenkletser noemen, anderen dan weer ... euh ...niet.
"´t Is maar film" dekt inderdaad de lading. geen gezeur over 'het kon beter' of "er zat meer in." De interacties! )Jaja, ik laat duidelijk zien dat ik een pseudo intellectueel ben en van secundaire communicatie hou( raken spijtig genoeg op, op het laatste kwartier. Dan zakt de film als een pudding in elkaar. Maar toen was ik dat hele tent gedoe ook reeds beu, so, eind goed, al goed.
Confucius - junior - heeft ook iets gehad met een huwelijk? Dit:
" Mijn huwelijk begon op de dag van mijn scheiding." 2,5.

Aardige film waarin een koppel een kleine bruiloft wil, maar hun familie juist een grote. Nogal voorspelbaar en het wordt nergens echt grappig of scherp. Maar vanwege de vele zij-plotjes en de leuke cast, toch nog redelijk vermakelijk om te kijken.