Ice Blues (2008)

Mystery

geregisseerd door Ron Oliver
met Chad Allen, Sebastian Spence en Daryl Shuttleworth

Donald Strachey krijgt met zijn meest gecompliceerde zaak ooit te maken, als zijn partner Tim hem vraagt een gulle anonieme donateur van een jeugdcentrum op te sporen. Al snel komt Donald terecht in een wervelwind van gevaar. Als dan ook nog eens de advocaat, die de donatie regelde, dood gevonden wordt, zal Donald zijn zoektocht moeten versnellen om de moordenaar te pakken te krijgen, voordat hij weer toeslaat.

Na Third Man Out, Shock to the System en On the Other Hand, Death, de vierde "Donald Strachey Mysteries"- film. Doet me zo sterk denken aan de Mike Hammer (tv) films uit de jaren tachtig, die ik geweldig vond. Dus waarschijnlijk ben ik in mijn enthousiasme met mijn beoordeling niet helemaal objectief. In ieder geval hoop ik dat er meer delen komen.