Die Wilden Kerle 4 (2007)

Alternatieve titel: Die Wilden Kerle 4 - Der Angriff der Silberlichten

Duitsland
Komedie / Familie

geregisseerd door Joachim Masannek
met Jimi Ochsenknecht, Wilson Ochsenknecht en Sarah Kim Gries

Na de overwinning op het team 'Die Biestigen Biester', heeft het voetbalteam 'De Wilde Bende' niets meer verloren. Onder leiding van de broers Leon en Marlon zet het team haar zinnen op de enige bokaal die nog ontbreekt in de prijzenkast: de Freestyle-Voetbal-Bokaal. Maar dan moeten ze winnen van het team 'De Wolven van Ragnarök', die banden heeft met duistere krachten. Zo is daar bijvoorbeeld het meisje Horizon die Marlon verleidt en hem zodoende uitspeelt jegens zijn broer. De eensgezindheid binnen 'De Wilde Bende' is in gevaar, en daarmee ook de felbegeerde bokaal.

avatar van JustMike
haha, niemand gekeken!