• 8.303.774 stemmen

Joe Strummer: The Future Is Unwritten (2007)

Documentaire | 123 minuten

Genre: Documentaire

Oorsprong: Ierland / Verenigd Koninkrijk

Geregisseerd door: Julien Temple

Met onder meer: Joe Strummer, Topper Headon en Paul Simonon

Plot Joe Strummer: The Future Is Unwritten

Documentaire over Joe Strummer, frontman van de legendarische punkgroep The Clash. De film portretteert zijn muziek alsmede de mythen en legenden om zijn persoon. Inmiddels vier jaar overleden, herinneren vrienden en bekenden Strummer en zijn geschiedenis.

avatar van Diesel

Diesel

Ziet er goed uit, leuke trailer ook. The Clash is een goeie band en Bullet van Julien Temple vind ik een geslaagde misdaad film. De eerste recensies zijn vooral positief.

avatar van Nalu

Nalu

Draait 3 en 5 september in de Melkweg Cinema voor €6,-

Ik ga denk wel even kijken aangezien The Clash toch wel een van m'n favo bandjes allertijden is...