Joe Strummer: The Future Is Unwritten (2007)

Ierland / Verenigd Koninkrijk
Documentaire

geregisseerd door Julien Temple

Documentaire over Joe Strummer, frontman van de legendarische punkgroep The Clash. De film portretteert zijn muziek alsmede de mythen en legenden om zijn persoon. Inmiddels vier jaar overleden, herinneren vrienden en bekenden Strummer en zijn geschiedenis.

Ziet er goed uit, leuke trailer ook. The Clash is een goeie band en Bullet van Julien Temple vind ik een geslaagde misdaad film. De eerste recensies zijn vooral positief.

Draait 3 en 5 september in de Melkweg Cinema voor €6,-

Ik ga denk wel even kijken aangezien The Clash toch wel een van m'n favo bandjes allertijden is...