Boarding Gate (2007)

Frankrijk / Luxemburg
Thriller

geregisseerd door Olivier Assayas
met Asia Argento, Michael Madsen en Carl Ng

Sandra, een Italiaanse vrouw, woont in Londen en heeft een gepassioneerde relatie met Rennberg, een voormalige topman uit de financiele wereld. Ze heeft echter ook een tweede relatie, met een huurmoordenaar die als opdracht heeft Rennberg te vermoorden. De vrouw van deze moordenaar blijkt de opdrachtgeefster.

avatar van Purmerend
Wat zit zij er lekker bij .

aerts007
ben echt benieuwd naar deze film.Trailer ziet er goed uit en vind Madsen een goed acteur !Vind hem echter onder gewaardeerd!
Nog even wachten helaas!!!!

Raar dat de Franse poster vervangen is.

Mijn eerste reactie ging ook over die Franse poster

avatar van Brianna
Moest in het begin ff wennen, vond de film wat traag op gang komen, maar hij is wel te doen, spannende momenten later in de film.

avatar van Dogie_Hogan
Purmerend schreef:
Mijn eerste reactie ging ook over die Franse poster
Link werkt niet; je bedoelt deze?

Zou alleen al voor de covers gaan kijken.

avatar van ralfsjam
Asia Argento in 't engels is niet echt overtuigend, zeker als ze ook nog eens in een rommelige film speeld als deze. en toch blijft ze me boeien.... en toch was de film wel aardig....
een 3

Raffael77
Matige film.

avatar van patrick17
Vreende film. Uit eindelijk zat ik met het idee van waar heb ik naar zitten kijken? Dat vrouwtje gaf ze ook iets teveel steeds bloot(Opzich niet mis maar het was een groot deel van de film,ofdat ze de aandacht niet anders kon krijgen?). Goed, een vreemde film.

Lee72
Leuke tattoo's heeft Asia Argento, mag ze mij ook wel even komen laten zien
Aparte film, ik heb me prima vermaakt. 3,5

donnie B.
IMDB zegt 5 augustus dvd-premiere in Ned, hier echter nog geen datum bekend..?

Verwarrend en saai verhaal in deze film, heb er niet veel plezier aan beleefd.
Alleen Asia Argento is wel leuk om zien, al vraag ik me af of die tattoo's echt zijn, want dat is pure zelfverminking.

Vreemde film. Aan het eind snapte ik nog niet wat er allemaal aan de hand was Waarom moest die Rennberg dood? En wat had die neger ermee te maken? En wie was die blonde vrouw? Ook had ik niet het idee dat ik echt een verhaal zat te volgen, of dat er echt een opbouw in zat. Acteerwerk was ook niet al te best en de film was redelijk langdradig.

avatar van xgogax
Schitterende film van Olivier Assayas.

Vreselijke film, ik heb hem 3 keer moeten opzetten.
Langdradig en gewoon niet boeiend.
Alleen kopen als je Asia Argento graag halfnaakt ziet.

kos schreef:
Raar dat de Franse poster vervangen is.

Poster is weer geplaatst.

Ik heb de film op de helft uitgezet. Het werd niet spannend, niet leuk, niet boeiend geen goede opbouw. Dus helaas geen aanrader deze film.

avatar van Noodless
Het verhaal wordt redelijk chaotisch aan de kijker gebracht gekoppeld met heel wat dialogen en vreemde handelingen die de film eerder langdradig dan boeiend maken. Ook blijf je na de aftiteling toch met heel wat vraagtekens zitten, ook al is het naar het einde toe min of meer wel duidelijk hoe de vork nu in de steel zit. Onduidelijke, rare film met een vleugje bloot van Asia Argento. 5/10

avatar van K. V.
Een thriller kan er bij mij wel altijd in dus deze eens opgenomen en zonder veel verwachtingen eens bekeken, maar wat een vreemde film.
Het eerste uur is langdradig ('k dacht eigenlijk dat de film veel meer over de drugshandel ging gaan), want er wordt haast de hele tijd over hun seksuele relatie gepraat, maar de gesprekken gaan eigenlijk over niks. Na een uurtje gaat de film gelukkig wel de goeie kant op en wordt het een soort wraakfilm.
De film mocht echter wel wat beter uitgewerkt worden, want bepaalde zaken zijn toch niet volledig duidelijk (bv wie die blonde vrouw precies is).
Tja het was een onbekende film (al zag 'k nu op de poster dat hij in de officiële selectie bij Cannes zat), maar erg verwonderlijk is het eigenlijk niet. 'k zou hem niet direct aanraden en één kijkbeurt volstaat zeker.

ElGringo schreef:

Precies. Kon er ook geen chocola van bakken. Film begint met een serie lange dialogen, waar al geen touw aan vast te knopen viel. Nou, da's een lekker begin. Dan haal je er de vaart al meteen uit. Pas als de heldin in Hong Kong belandt, komt er wat vaart in en komen er wel een paar spannende momenten. Ik keek de film natuurlijk voor Asia Argento. Een lekker ding, vooral als ze uit de kleren gaat. Maar dat gaat ze eigenlijk nauwelijks.

avatar van timmienoelie
...en zo rept niemand een woord over camera of sound...

Waarom sommige mensen toch films kijken is dan de grote vraag.

avatar van 93.9
Alleen Sparks was leuk tijdens de aftiteling..

Dit kwalificeren als een B-film mag je met een gerust hart nog overwaardering noemen. Het verhaal, rijkelijk voorzien van losjes eindjes, rammelt aan alle kanten. Het onderkoelde acteerwerk van Asia Argento draagt ook al niet bij aan de geloofwaardigheid van de film, om maar niet te spreken van het erbarmelijke gepruts van de rest van de cast.
Waardeloos. Ik heb het zo langzamerhand wel gehad met de films van Olivier Assayas én Asia Argento, die het voornamelijk moet hebben van haar welgevormde boezem.