Zebra Lounge (2001)

Canada
Thriller

geregisseerd door Kari Skogland
met Kristy Swanson, Stephen Baldwin en Brandy Ledford

Een koppel is hun dagelijkse leven beu en wil een beetje avontuur in hun leven, vooral dan in hun seksleven. Ze gaan stappen en ontmoeten een interessant, maar vreemd koppel in de Zebra Lounge. De interesse in het andere koppel ontspoort echter.

avatar van Mescaline
Goede Erotische Thriller.
Zeer ondergewaardeerd op moviemeter.. Deze film lijkt b kwaliteit maar is dat zeker niet.
Spanning wordt mooi opbouwend in beeld gebracht en ook het acteren is lang niet slecht!
1 van de betere erotische thrillers die ik gezien heb!
4.0 sterrren.. aanrader voor de liefhebbers van het gerne

Best een goede film in dit genre, alleen erg jammer van het einde, ik had nog wel een twist verwacht.
Ook is de 5.1 mix ongelooflijk beroerd op de dvd, maar de film vind ik wel bijzonder goed gecast. Leuk om een keer te zien.

avatar van henkula
dit is Stephen Baldwin op zijn lijf geschreven zo'n rol, jammer dat het verhaal verder zo rechtlijnig is.

Een film die toch wel meeviel want ik had er zelf niet veel van verwacht. Verhaallijn hebben we vaker gezien maar je bleef je toch een beetje afvragen hoe en war gaat er gebeuren. Beeldkwaliteit van de dvd was wel redelijk maar het geluid zoals al eerder vermeld is bar slecht want de 5.1 mix (op de hoes staat alleen 2.0 vermeld trouwens) klopt van geen kanten. Het geluid komt van de verkeerde kanten op je af en is niet prettig om te horen. Voor mij is de film 2,5* waard.

avatar van Donkerwoud
Redelijk onderhoudende erotische thriller, waarin een ingeslapen koppel besluit om hun huwelijk nieuw leven in te blazen met een partnerruil. Ze vinden een jong en dynamisch koppel dat seks uitstraalt in alles wat ze doen, maar zodra het brave koppel meegaat in de escapades van het spannende koppel komen ze in een neerwaartse spiraal terecht. Dezelfde mysterieuze spanning die hen aanvankelijk aantrok gaat daadwerkelijk gevaarlijk worden als het andere stelletje veel te ver gaat met hun spelletjes. De film mist subtiliteit om onder de huid te gaan zitten. Het helpt niet mee dat de spanning tussen de twee koppels overschaduwd wordt door de verbeelding van goedkope seksuele handelingen van niveau softporno. Voor de euro die het me gekost heeft mag ik niet klagen want ik heb me er net genoeg mee vermaakt.